Dimecres, 14 d'Agost de 2024

El projecte 'Cap infant sense Fortuny' portarà mil alumnes al Teatre

El projecte pedagògic, musical i inclusiu ha arribat a la segona edició amb el doble d'escolars participants

25 d'Abril de 2023, per Redacció
  • Cedida

La segona edició del projecte pedagògic, musical i inclusiu Cap Infant sense Fortuny portarà 1.000 escolars de la ciutat de 5è i 6è de primària al teatre, doblant la xifra de la primera edició. La Fundació Teatre Fortuny de Reus, amb la col·laboració del Consorci del Teatre Fortuny, ha engegat aquesta iniciativa conjunta amb l'Ajuntament de Reus i la Diputació de Tarragona i la col·laboració de l'Orquestra Camerata XXI – Ciutat de Reus.

Els alumnes veuran l'obra 'Pere i el Llop' i visitaran les instal·lacions del teatre

El pròxim dijous 4 de maig, el miler d'alumnes assistirà al Teatre Fortuny amb l'objectiu de formar nous públics i donar a conèixer als infants de la ciutat un dels equipaments culturals de referència. L'activitat consisteix en la visita al teatre, passant per les llotges, la platea i l'escenari, a més de l'assistència en directe a un esdeveniment musico-teatral que els acostarà a les arts escèniques i la música.

Enguany, es farà en dues sessions al matí el 4 de maig amb l'espectacle Pere i el Llop, a càrrec de l'Orquestra Camerata XXI – Ciutat de Reus i actors professionals. També s'incorpora material educatiu amb relació a la figura del llop, un animal en perill d'extinció. Així mateix, aquesta activitat serveix de cloenda del programa Anem a Concert que es fa a Reus des de l'any 2011.

El projecte Cap Infant sense Fortuny té una mirada social i inclusiva i la Fundació del Teatre Fortuny es fa càrrec del finançament íntegre del projecte per a tots els infants que hi assisteixen.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges