Dimarts, 02 de Març de 2021

La Unió de Botiguers i la Cambra de Comerç signen un conveni de col·laboració: 'És un moment històric'

L'associació de comerciants trasllada la seu al carrer de Boule

26 de Gener de 2021, per Alba Cartanyà
  • Moment de la signatura de conveni, entre Meritxell Barberà i Jordi Just

    Alba Cartanyà

"La Unió de Botiguers torna a casa", ha expressat amb orgull el president de la Cambra de Comerç de Reus, Jordi Just. Les dues entitats han signat un conveni de col·laboració pel qual la Unió de Botiguers gaudirà dels serveis i de les dependències de la Cambra, alhora que es compromet "a fer xarxa amb el comerç del territori".

Les dues entitats han destacat que és "un moment històric", durant la roda de premsa que ha tingut lloc aquest dimarts, 26 de gener, a la sala d'actes de la Cambra. La presidenta d'Unió de Botiguers, Meritxell Barberà, ha remarcat que és hora de "treballar conjuntament" i ha constatat: "Les ciutats les fan les persones, però és el comerç de proximitat que les uneix i les fa autèntiques".

El coordinador de la comissió de Comerç de la Cambra, Pau Salvadó, s'ha mostrat satisfet de l'acord assolit i, adreçant-se a la Unió de Botiguers ha expressat: "Benvinguts, esteu a casa vostra". Per part seva, el president de la Cambra, Jordi Just, ha recalcat la voluntat que la Unió de Botiguers "continuï sent una organització autònoma" i que, segurament, no sempre coincidiran en tot, però que les discrepàncies es resoldran "democràticament".

L'acte ha comptat amb la presència dels regidors de l'Ajuntament Carles Prats i Montserrat Caelles, i de l'alcalde, Carles Pellicer, qui ha tancat la trobada tot ressaltant: "Aquest és un acte de ciutat, i aquests actes són els que fan història". 

Oferir un millor servei

Un dels objectius que han motivat a la Unió de Botiguers de Reus a fer aquest pas, segons la mateixa entitat, és poder oferir un millor servei als seus associats i associades. El canvi de seu suposarà "comptar amb una tècnica de comerç que s'encarregarà dels aspectes administratius i burocràtics de l'entitat" i, a més, es disposarà d'un servei adaptat a les seves necessitats amb sales de reunions, d'actes i espais aptes per formació. En els pròxims dies es farà el trasllat i organització del treball per tal de poder començar a funcionar a ple rendiment al mes de febrer. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics