L'Ajuntament de Reus publicarà aviat al perfil del contractant la licitació del contracte del subministrament, implantació i serveis d'explotació d'un sistema d'informació per a la gestió tributària i de recaptació. Es tracta d'un contracte que ha de contribuir a millorar l'eficiència de l'Ajuntament en la gestió tributària i en la relació amb els contribuents; ha de permetre avançar en la implantació total de l'administració electrònica; i assolir la transformació digital en l'àmbit tributari.
La implantació d'aquest projecte de modernització de l'administració, pel que fa al funcionament i servei a la ciutadania, dona compliment també a un compromís adquirit pel Govern de Reus en el Pla d'Acció Municipal Reus-2019-2023 i és un dels projectes de transformació digital més grans i complexos dins d'una administració. El contracte, que sortirà a licitació amb un pressupost d'uns 3 milions d'euros i un calendari d'implantació i ús total de 10 anys, permetrà renovar l'actual aplicatiu de gestió, adquirit fa 20 anys que està totalment obsolet tant a nivell tècnic com funcional, i aportarà, com a beneficis, eficiència, proximitat, optimització de recursos, evitar morositat, intercanvi d'informació.
El valor estimat total de contracte és de 3.025.000 euros (IVA inclòs), amb el període d'implantació i finançament següent: Fase 1, d'implantació i subministrament (968.000 euros IVA inclòs); Fase 2 de suport i manteniment durant 10 anys menys els 9 mesos implantació (un total de 2.057.000 euros IVA inclòs). A partir del 2028 està previst la migració al núvol quan hi hagi més disponibilitat pressupostària (del 4art trimestre 2022-2027 per 630.000 euros+IVA i del 2028-2031 per 1.070.000 euros+IVA). I finament, poden haver-hi possibles ampliacions (500.000 euros).
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics