Dimecres, 18 de Setembre de 2024

Reus viatja a Madrid per promocionar-se com a Capital del Vermut

El 18 d'abril, es farà un esdeveniment a la Gran Via madrilenya que comptarà amb 'influencers'

08 d'Abril de 2024, per Raúl Rodríguez
  • La roda de premsa s'ha celebrat als Vermuts Rofes

    Reusdigital.cat

El pròxim dijous, 18 d'abril, Reus Promoció ha organitzat un esdeveniment a l'Hotel Emperador, a la Gran Via de Madrid, per presentar-se com a Capital del Vermut des de 1892, i promocionar les vuit marques del Vermut de Reus, Yzaguirre, Miró, Iris, Cori, Rofes, Fot-li, Olave i Or del Camp.

Durant l'acte, que arrencarà a les 6 de la tarda i s'allargarà fins a les 9 del vespre, se seguirà l'estratègia de la regidoria de Projecció de Ciutat, que és mostrar el municipi com a referent català quant a comerç, oci o restauració i explicar el seu patrimoni i atractius turístics.

"El vermut és un producte que ens reconeix, fins i tot, arreu del món", explica la regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó. Amb aquest esdeveniment es vol posar en valor als productors de la marca Vermuts de Reus i donar suport a la restauració.

L'acte promocional es dirigeix a un públic objectiu clar: la gent que viu a Madrid perquè, tal com apunta Llauradó, s'ha notat un "augment" de turistes procedents de la capital de l'Estat Espanyol a la Costa Daurada en els darrers anys. "El nostre públic diana és la restauració, les cadenes hoteleres i els proveïdors turístics", apunta la regidora, qui afegeix: "Volem que la gent vingui a Reus perquè fer un vermut a Reus no és el mateix que fer-ho a qualsevol altre lloc del món".

Tant l'alcaldessa, Sandra Guaita, com la regidora, Noemí Llauradó, explicaran la marca de Reus als assistents, el sommelier reusenc, Marc Niubó, presentarà 'Reus capital del Vermut' i la coctelera Raquel Espolio, que lidera uns dels 'speakeasy' de moda a Madrid, farà una demostració de còctel de Vermut de Reus.

A l'esdeveniment, que també comptarà amb la presència de l'avellana DOP Reus i l'oli DOP Siurana, hi assistiran 'influencers' perquè generin difusió per les xarxes i es faci més ressò de tot plegat.

 

Fer extensiu el vermut al "tardeo"

 

El fet que se celebri l'acte a la tarda, i no al migdia, quan acostuma a prendre's el vermut, té l'objectiu d'"ampliar" aquest costum i "fer extensiva" l'hora per fer el vermut, i que així, pugui esdevenir una activitat més del "tardeo de Madrid".

Aquesta promoció se suma a la presència de fires i certàmens que es duen a terme per fer difusió de Reus i el vermut reusenc com la presència a la fira gastronòmica Madrid Fusion, el Turismarket, el Gastrofest San Miguel, els premis Vinaris dels Vermuts catalans, les 12 hores del Vermut a Madrid o els premis Lladonosa a diverses localitats, entre d’altres.

 

S'ha redissenyat el segell Vermut de Reus

 

Durant la roda de premsa d'aquest dilluns, s'ha aprofitat per anunciar el redisseny del segell Vermut de Reus, que destaca per haver incorporat la 'R' de la marca de ciutat 'GaudíReus' a la part central del logo.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges