Diumenge, 20 d'Octubre de 2024

S'aprova la nova estructura directiva de l'Ajuntament de Reus

L'organització tindrà efectes a partir de l’1 de febrer de 2024

22 de Desembre de 2023, per Reusdigital.cat
  • L'organització tindrà efectes a partir de l’1 de febrer de 2024

    Cedida

El ple de l’Ajuntament de Reus ha aprovat aquest divendres, 22 de desembre la nova estructura organitzativa del personal directiu municipal, d'acord a l'estructura política de l'actual mandat. L'organització tindrà efectes a partir de l’1 de febrer de 2024.

La nova estructura directiva s’addiu als nous models de gestió i als reptes organitzatius impulsats pel nou Govern de Reus per adaptar-se més a les necessitats de la ciutadania recollides en el procés permanent d’escolta activa.

La nova estructura busca assolir una major eficiència amb una reducció dels llocs de treball directius i la configuració d'una Direcció General Municipal que gaudiria d’un suport en les seves tasques per part d’una Gerència de Serveis Generals. Es mantenen les dues Gerències-coordinació en l’àmbit de Serveis a la Persona i en l’àmbit dels Serveis Territorials, de tal manera que es produiria l’amortització dels llocs de treball directiu corresponents a la Gerència-coordinació d’Organització i Serveis Interns i a la Gerència-coordinació de Serveis Econòmics de la relació actual, les funcions dels quals, majoritàriament, s’integrarien en la Gerència de Serveis Generals.

La nova estructura tindrà els següents llocs de treball:

Direcció General Municipal. És el/la responsable jeràrquic/a màxim/a de l’administració executiva municipal, sota la dependència jeràrquica única de l’alcaldessa i la dependència funcional de l’Alcaldia, dels tinents i tinentes d’alcaldessa i dels regidors i regidores delegats.

Gerència de Serveis Generals. És el/la responsable jeràrquic/a de l’administració executiva municipal, sota la dependència jeràrquica de la Direcció General Municipal i la dependència funcional d’aquesta, de l’Alcaldia, dels tinents i tinentes d’alcaldessa i dels regidors i regidores delegats.

Gerència-Coordinació de Serveis a la Persona. Les seves funcions són les de desenvolupar i executar els plans d’actuació i les decisions adoptades pels òrgans de govern i la planificació i coordinació d’activitats, avaluació i proposta d’innovació i millora en matèria de benestar social, drets socials, salut, esports, relacions ciutadanes, educació, gent gran, infància i adolescència, joventut, famílies, i dels ens instrumentals de naturalesa pública vinculats a aquests àmbits

Gerència-Coordinació de Serveis Territorials. Les seves funcions són les de desenvolupar i executar els plans d’actuació i les decisions adoptades pels òrgans de govern i la planificació i coordinació d’activitats, avaluació i proposta d’innovació i millora en matèria d’arquitectura, urbanisme, desenvolupament urbà, via pública, activitats, patrimoni, transport, medi ambient, sostenibilitat i habitatge.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges