Aquest mes de gener han començat les obres de reurbanització del tram de la Via Augusta de l’Hospitalet de l’Infant comprès entre els carrers de Vandellòs i de Masriudoms, que van ser adjudicades a l’empresa Gestión Ingenieria y Construcción de la Costa Dorada S.A, per un import de gairebé 1,2 milions euros i un termini d’execució previst de set mesos. L’empresa ha iniciat els treballs per la part central de l’avinguda, situada entre les dues mitjanes, de manera que els vehicles poden circular per les dues calçades laterals.
Un cop estiguin fetes les rases, on s’instal·laran els serveis, aquesta part es formigonarà perquè els vehicles puguin circular-hi i aleshores es treballarà a les dues calçades laterals i a una part de les voreres, per deixar pas a les persones vianants per l’altra. "La idea és minimitzar les afectacions al trànsit i les molèsties causades a la ciutadania, permetre el pas als vianants i als vehicles i intentar que les obres s’acabin al més aviat possible", ha dit l’alcalde, Alfons Garcia.
Cal recordar que el projecte, redactat per l’arquitecte Antoni Vilanova Omedas (Vilanova + Moya arquitectes) i per l’enginyer de camins, canals i ports Pere Santos (Ingenieros asociados SA), preveu doblar l’amplada i la superfície de la majoria de trams de les voreres d’aquesta part de la Via Augusta, respecte de l’estat actual, i incrementar les places d’aparcament (n’hi haurà més del doble), per afavorir les dinàmiques comercials de l’entorn proper.
Un cop estiguin fetes les rases, on s’instal·laran els serveis, aquesta part es formigonarà perquè els vehicles puguin circular-hi i aleshores es treballarà a les dues calçades laterals i a una part de les voreres, per deixar pas a les persones vianants per l’altra. "La idea és minimitzar les afectacions al trànsit i les molèsties causades a la ciutadania, permetre el pas als vianants i als vehicles i intentar que les obres s’acabin al més aviat possible", ha dit l’alcalde, Alfons Garcia.
Cal recordar que el projecte, redactat per l’arquitecte Antoni Vilanova Omedas (Vilanova + Moya arquitectes) i per l’enginyer de camins, canals i ports Pere Santos (Ingenieros asociados SA), preveu doblar l’amplada i la superfície de la majoria de trams de les voreres d’aquesta part de la Via Augusta, respecte de l’estat actual, i incrementar les places d’aparcament (n’hi haurà més del doble), per afavorir les dinàmiques comercials de l’entorn proper.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics