La regidoria de Promoció de Ciutat ha dissenyat un
pla d’accions promocionals amb la complicitat dels
elaboradors locals de vermut que "posarà en primera línia la força i la capacitat d’atracció d’aquest producte àmpliament reconegut arreu", segons ha destacat la regidora del ram, Montserrat Caelles, aquest matí de dijous en roda de premsa.
Aquesta ha exposat que un dels objectius del pla estratègic de l'agència
Reus Promoció per a l’any 2022 "passa per promoure els productes de proximitat del territori, donant suport a la seva comercialització, sensibilitzant sobre el seu consum i promocionant les marques del territori a l’exterior".
En aquest sentit, ha assenyalat, i "per tal d’incrementar el posicionament de Reus com a
capital del vermut, hem dissenyat una important sèrie d’accions promocionals que reforcen la capacitat d’atracció del turisme cultural, obrint-nos també a un públic interessat en l’enoturisme a més de seguir incidint en la marca de ciutat
Reus, ciutat amb geni, tot plegat per allargar l’estada dels visitants a Reus"
Les accions promocionals es duran a terme en indrets com Andorra, Madrid, Terrassa, o Ciudad Real, entre altres, i aborden des de la presència en fires especialitzades fins a tastos, concerts i iniciatives similars. La programació prevista es pot consultar, al detall, en aquest
enllaç.
A banda de totes aquestes accions de promoció exterior, ha apuntat Caelles, també s’han planificat un seguit d’accions que promocionaran la marca Vermut de Reus "aprofitant els principals actes i esdeveniments que hi ha a la ciutat com els congressos i convencions de FiraReus i els esdeveniments esportius i culturals". En aquesta línia, la regidora ha volgut posar d'exemple que la marca ha patrocinat la pel·lícula
Nosaltres no ens matarem amb pistoles, produïda per Lina Badenes (Turanga Films) i Belén Sánchez (Un Capricho de Producciones) i dirigida per Maria Ripoll.
Campanya "El vermut de Reus està fet de Reus"
Amb la presència dels xefs Germans Torres, Pep Moreno i Ferran Cerro, ambaixadors de la marca, "iniciem l’any amb la campanya mediàtica
"El vermut de Reus està fet de Reus"", ha avançat Caelles. Els esmentats cuiners van participar en la gravació d’un espot publicitari en què, seguint el fil conductor dels principals ingredients del vermut i del seu procés d’elaboració, es mostren alguns dels espais patrimonials més emblemàtics de la ciutat i es fa referència als artistes més internacionals.
A l’espot se li afegeix també l’enregistrament de tres
showcookings en què els cuiners han fet una recepta especialment creada per a l’ocasió.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics