Ha arribat el cap de setmana i, amb aquest, els plans d'agenda de Reusdigital.cat. Recordeu, a més, que teniu al vostre abast la nostra secció de Cultura. Hi trobareu les cites més destacades que han de tenir lloc a la nostra ciutat i arreu del territori.
Divendres, a dos quarts de 8 del vespre, l'Artesana de Falset acull la presentació del llibre Minguella leaks, a càrrec del representant de futbolistes Josep Maria Minguella i del periodista esportiu Francesc Paco Aguilar.
El llibre en qüestió conté moltes anècdotes i repassa la trajectòria de Minguella, qui va propiciar que figures com Maradona, Stoichkov o Messi, entre altres, arribessin al Barça.
Per dissabte al matí, i si a casa hi teniu infants d'entre 0 i 3 anys, heu de saber que a la Biblioteca Xavier Amorós s'hi fa una activitat per tal que els més petits descobreixin la poesia. Es tracta del Club formiguer amb capseta de música.
Més informació, aquí.
L'Associació de Veïns Mas Vilanova ha organitzat, per al dissabte a les 7 de la tarda, a la sala Santa Llúcia, l'estrena a Reus de la pel·lícula La leyenda del payaso asesino.
Es tracta d'una producció de 2021 dirigida per Abel Portillo i que compta en el seu repartiment amb Sergi Sáez, Micky Roma i Zahara Montoya, entre d'altres. També hi forma part de l'elenc la jove actiu reusenca Aina Raya.
Malgrat que l'entrada és de franc, les aportacions voluntàries aniran destinades a l'entitat Pediatric Cancer Center, de l'Hospital Sant Joan de Déu.
Per dissabte al vespre, música. A les 8, i al Teatre Bartrina, és prevista l'actuació de la banda prioratina La soul machine.
Les entrades tenen un preu de 10 euros (l'anticipada) o de 12 (a taquilla).
Finalment, i per tancar els plans d'oci i cultura del cap de setmana, tornem a la sala Santa Llúcia de Reus. Aquest cop, però, per gaudir de No soc el que soc, de Fabulae tarraconenses.
Othello és catalogada com a tragèdia, però com passa en la majoria de les obres de l’autor té una naturalesa complexa. Aquesta naturalesa rebel és una de les grans virtuts de l’obra shakespeariana. Otel·lo és perversitat absoluta.
Dins un ambient domèstic, Shakespeare crea una obra on la maldat campa sense aturador. Un no té la sensació de veure una tragèdia; més aviat, sembla una comèdia ben negra i violenta amb un desenllaç d’impacte.
Trobareu entrades aquí.
Minguella presenta llibre a Falset
Divendres, a dos quarts de 8 del vespre, l'Artesana de Falset acull la presentació del llibre Minguella leaks, a càrrec del representant de futbolistes Josep Maria Minguella i del periodista esportiu Francesc Paco Aguilar.
El llibre en qüestió conté moltes anècdotes i repassa la trajectòria de Minguella, qui va propiciar que figures com Maradona, Stoichkov o Messi, entre altres, arribessin al Barça.
Poesia per a canalla a Reus
Per dissabte al matí, i si a casa hi teniu infants d'entre 0 i 3 anys, heu de saber que a la Biblioteca Xavier Amorós s'hi fa una activitat per tal que els més petits descobreixin la poesia. Es tracta del Club formiguer amb capseta de música.
Més informació, aquí.
Cinema solidari a la sala Santa Llúcia
L'Associació de Veïns Mas Vilanova ha organitzat, per al dissabte a les 7 de la tarda, a la sala Santa Llúcia, l'estrena a Reus de la pel·lícula La leyenda del payaso asesino.
Es tracta d'una producció de 2021 dirigida per Abel Portillo i que compta en el seu repartiment amb Sergi Sáez, Micky Roma i Zahara Montoya, entre d'altres. També hi forma part de l'elenc la jove actiu reusenca Aina Raya.
Malgrat que l'entrada és de franc, les aportacions voluntàries aniran destinades a l'entitat Pediatric Cancer Center, de l'Hospital Sant Joan de Déu.
La soul machine, en concert
Per dissabte al vespre, música. A les 8, i al Teatre Bartrina, és prevista l'actuació de la banda prioratina La soul machine.
Les entrades tenen un preu de 10 euros (l'anticipada) o de 12 (a taquilla).
"No soc el que soc"
Finalment, i per tancar els plans d'oci i cultura del cap de setmana, tornem a la sala Santa Llúcia de Reus. Aquest cop, però, per gaudir de No soc el que soc, de Fabulae tarraconenses.
Othello és catalogada com a tragèdia, però com passa en la majoria de les obres de l’autor té una naturalesa complexa. Aquesta naturalesa rebel és una de les grans virtuts de l’obra shakespeariana. Otel·lo és perversitat absoluta.
Dins un ambient domèstic, Shakespeare crea una obra on la maldat campa sense aturador. Un no té la sensació de veure una tragèdia; més aviat, sembla una comèdia ben negra i violenta amb un desenllaç d’impacte.
Trobareu entrades aquí.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics