Dissabte, 09 de Novembre de 2024

L'Ajuntament de Reus implanta la factura electrònica a partir d'aquest dimarts

30 de Setembre de 2013, per Redacció
  • L'oficina virtual de Reus gestionarà les factures electròniques

     

L'Ajuntament de Reus ha culminat el procés d'implantació de les factures electròniques, amb l'objectiu de regular i fer més àgil el procés de recepció de les mateixes. A partir d'aquest dimarts 1 d'octubre, les factures adreçades al consistori i els seus organismes autònoms no s'acceptaran en format paper. Els proveïdors les han d'introduir a l'oficina virtual de l'Ajuntament de Reus, o bé, de forma excepcional i mentre duri el període d'adaptació al nou mecanisme, presencialment, al Servei d'Atenció i Informació al Contribuent (SAIC), al carrer de Sant Llorenç, 25.

Amb la implantació de la factura electrònica, s'elimina l'obligatorietat d'imprimir les factures en paper i s'eviten desplaçaments innecessaris. Els proveïdors, a més, disposaran d'un portal propi per tal de poder veure l'estat de les factures i assegurar-se que s'hagin registrat correctament. Per tal de poder tramitar la factura per via telemàtia, es necessita d'un certificat digital.

Per tal d'informar sobre els detalls del procediment i respondre als possibles dubtes dels proveïdors, l'Ajuntament ha penjat al web municipal un manual d'utilització del nou sistema.

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics