La Reus Viu el Vi 2015 ha tancat portes aquestes diumenge havent complert els objectius inicials i, a l'espera de confirmar les xifres, totes les previsions apunten que s’arribarà a les dades de l’any passat, amb gairebé 11.000 packs de tast despatxats. Pel que fa a les degustacions gastronòmiques, se’n serviran prop de 30.000. La coincidència de diumenge amb la festivitat de Corpus ha servit per incrementar notablement la presència de públic en el darrer dia de fira.
El certamen, per tant, ha mantingut la seva capacitat d’atracció, mantenint-se en els nivells de màxims d’aquestes últimes edicions, malgrat la dura competència de la final de la Champions dissabte que podia haver condicionat l’afluència de públic. El president de la Cambra, Isaac Sanromà, ha destacat “l’esforç de l’organització per intentar aprofitar aquesta amenaça i convertir-la en una oportunitat, amb la instal·lació de la pantalla LED que ha permès seguir en directe aquest esdeveniment”.
Pel que fa a la fira, Sanromà també ha subratllat la plena consolidació del certamen com el gran aparador dels cellers del territori i la feina que, des de l’organització, s’està realitzant per projectar internacionalment aquesta convocatòria. “Enguany hem pujat un esglaó més, amb la inauguració per part del Cònsol del Japó i la presència d’una missió de prescriptors nord-americans especialitzats en enoturisme. A tot plegat cal afegir, per segon any consecutiu, la presència d’un celler estranger. És evident que la fira es converteix en una porta oberta al món amb tot el que això implica” ha destacat el president de la Cambra que també s’ha felicitat de les bones sensacions que ha deixat la presència del primer celler català convidat, el Bouquet d’Alella.
Destacar per últim l’èxit de la ruta 'Reus Bressol del Vermut' que s’ha presentat coincidint amb la Reus Viu el Vi i que ha tingut el seu Km0 a la mateixa fira. De fet s’han esgotat totes les places disponibles durant els tres dies de programació.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics