El CF Reus Deportiu ha posat en marxa una nova línia de marxandatge sota el lema 'Amunt Reus'. Es tracta de la creació de diverses samarretes per lluir pel carrer tant per a nens com per adults, que ha realitzat l'empresa reusenca Productes de la Terra. "És una idea que sorgeix com a continuació de la voluntat del club d'aprofundir amb la relació amb la ciutat", ha expressat el gerent del club, Ferran Pujol.
La iniciativa és una crida per generar més massa social i empatia amb la ciutat,"per fer-ho encara millor que la temporada passada", ha dit Pujol. Segons el representant roig-i-negre, aquesta campanya de marxandatge respon a "una demanda per part de l'abonat del Reus, que volia samarretes, però ens feia falta una línia més casual que portés la identificació amb la ciutat".
En les samarretes d'adults destaquen els colors roig-i-negres i les frases 'Sentiment roig-i-negre' i 'Amunt Reus', mentre que en les infantils predominen els elements festius de la ciutat, com la Mulassa o el Lleó. Les camisetes tenen un cost de 15 euros i es podran adquirir en diversos establiments de la ciutat, així com al web de Productes de la Terra.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics