Dissabte, 02 de Novembre de 2024

Nou Pla d’ocupació municipal a Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant

10 de Març de 2020, per Redacció
  • El pla preveu la contractació d'una quarantena de veïns

    Cedida

Amb la voluntat de "continuar alleugerint la situació de desocupació que pateix una part de la població del municipi", l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant ha obert el Pla d’ocupació municipal (POM) de 2020. A aquest, consistori hi destinarà enguany 616.000 euros, per contractar novament veïns del municipi en situació d’atur. Els veïns i veïnes interessats a participar en la primera convocatòria del POM, en què l’Ajuntament preveu contractar una quarantena de persones, poden presentar les seves sol·licituds fins al 20 març, a les oficines d’atenció ciutadana (OMAC), situades a l’Ajuntament de Vandellòs i a la Casa de la Vila de l’Hospitalet de l’Infant.

També poden tramitar les sol·licituds per Internet, a través de la seu electrònica del consistori. Les bases es poden consultar en la pàgina web municipal: www.vandellos-hospitalet.cat. Com en les edicions anteriors, les persones aspirants, per poder ser admeses, hauran de reunir uns requisits, tals com estar en situació legal d'atur, estar inscrits al Servei d’ocupació de Catalunya (SOC), conèixer les dues llengües oficials (català i castelà), tenir 18 anys com a mínim i una data d'empadronament al municipi prèvia a l’1 de gener de 2017.

Enguany, a més, les persones aspirants hauran d’estar inscrites a la Borsa de Treball d’IDETSA, l’empresa municipal de Promoció Econòmica. I és que la principal novetat del Pla d’ocupació municipal d'aquest any es troba en el fet que les persones contractades hauran de combinar el temps de treball amb la realització de diverses accions formatives impartides per IDETSA amb l'objectiu de millorar l’ocupabilitat d'aquests veïns i veïnes.

En el marc d'aquesta nova estratègia, es preveu donar un assessorament individualitzat a tothom qui opti al Pla d'ocupació, per definir les accions més adients en cada cas per millorar el seu posicionament dins del mercat de treball. En el procés selectiu, es valoraran diverses variables socioeconòmiques de cada aspirant, com per exemple les càrregues familiars, el temps d'inactivitat laboral o els ingressos de la unitat familiar. Les persones admeses treballaran a jornada completa, per períodes de tres a sis mesos, principalment fent tasques auxiliars en sectors com la neteja viària, la jardineria, el manteniment d'instal·lacions municipals o els serveis administratius.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics