El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (MITMA) ha adjudicat per 17,8 milions d'euros el contracte per conservar i explotar el tram de les autopistes AP-7 i AP-2 a Tarragona i l'Ebre, alliberades des de l'1 de setembre.
El contracte inclou el desmantellament de les infraestructures dels peatges i adequar la calçada "al nou model d'explotació" i té una durada de dos anys, amb possibilitats de pròrroga de tres anys. Els trams afectats van des del punt quilomètric 181 al 232 a l'AP-2 i del 207 al 258 a l'AP-7, així com les àrees de servei del Penedès, Medol i Alt Camp (AP-7) i Montblanc (AP-2).
El nou model dels contractes de servei per conservar i explotar la xarxa de carreteres de l'Estat preveu oferir "un servei integral de mobilitat a l'usuari", millorar l'estat de les carreteres i "optimitzar els recursos públics". S'inclouen actuacions per vigilar i atendre accidents, assegurar la vialitat a l'hivern, controlar els túnels i les comunicacions, revisar l'estat de la via i fer estudis de seguretat.
El contracte inclou el desmantellament de les infraestructures dels peatges i adequar la calçada "al nou model d'explotació" i té una durada de dos anys, amb possibilitats de pròrroga de tres anys. Els trams afectats van des del punt quilomètric 181 al 232 a l'AP-2 i del 207 al 258 a l'AP-7, així com les àrees de servei del Penedès, Medol i Alt Camp (AP-7) i Montblanc (AP-2).
El nou model dels contractes de servei per conservar i explotar la xarxa de carreteres de l'Estat preveu oferir "un servei integral de mobilitat a l'usuari", millorar l'estat de les carreteres i "optimitzar els recursos públics". S'inclouen actuacions per vigilar i atendre accidents, assegurar la vialitat a l'hivern, controlar els túnels i les comunicacions, revisar l'estat de la via i fer estudis de seguretat.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics