Diumenge, 15 de Setembre de 2024

28 ens locals i associacions de la Costa Daurada es promocionaran conjuntament en fires turístiques d'arreu

14 de Febrer de 2023, per Reusdigital.cat
  • Estel Romeu

"Sumar esforços i estratègies per traslladar al possible turista la diversitat i riquesa de la Costa Daurada i propiciar que la visiti". Aquest és l'objectiu essencial del Conveni Córner per a la participació "conjunta i coordinada" al programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Enguany, l'han signat 28 ens locals i associacions empresarials.

El conveni, que enguany arriba a la 19a edició, permetrà que tots els participants tinguin presència en 11 fires nacionals, estatals i internacionals i en una campanya de comunicació conjunta, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona. D'aquesta manera, es facilita que diferents entitats turístiques públiques i privades puguin participar en aquestes accions independentment de la seva dimensió i a preus competitius.

En aquest sentit, la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha assenyalat que el Córner "és una molt bona opció per als signants, i alhora una oportunitat, ja que els permet arribar millor i més lluny amb l'ajut del Patronat de Turisme de la Diputació i de les marques turístiques que gestionem: Costa Daurada i Terres de l'Ebre".

De la seva part, la presidenta del Patronat, Meritxell Roigé, ha destacat que l'acord "reforça l'estratègia al servei de les 4D: la desestacionalització, la descentralització, l'augment de la despesa i la diversificació de productes". La presentació del conveni ha aplegat els signants en un acte al Palau de la Diputació de Tarragona, aquest dimarts dia 14 al migdia, amb la participació de Noemí Llauradó, Meritxell Roigé i l'assistència de la vicepresidenta del Patronat, Camí Mendoza, i de la diputada Sílvia Puerto.

La inversió global i conjunta que recollirà el conveni Córner 2023 en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de 370.570 euros. D'aquesta inversió que assumeix el Patronat, es destinaran 162.470 euros a la inversió en fires i promocions i 208.100 a comunicació i màrqueting.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges