fantastico
ya es hora de que nuestro aeropuerto tenga una línea nacional, lo estábamos esperando es una muy buena noticia ya teníamos el cupo lleno de viajes baratos que solamente meten a turistas sin dinero en nuestro territorio
La companyia canària operarà dues freqüències setmanals
Binter obrirà al juliol una nova ruta aèria regular entre Reus i les illes Canàries amb dues freqüències setmanals, els dijous i diumenges. L'aerolínia operarà des de l'aeroport de Gran Canària, però ofereix la possibilitat de viatjar com a destí final, sense cost addicional, a qualsevol altra illa. L'aerolínia opera diàriament 170 vols interns dins l'arxipèlag. "És una zona molt propera a Barcelona, on ja volen altres companyies. Tarragona és una ciutat molt maca i té PortAventura i una sèrie de possibilitats que creiem que seran molt interessants", ha justificat el director general de Binter, Juan Ramsden, sobre l'aposta per l'aeroport de la Costa Daurada.
Els volts tindran una durada aproximada d'unes 3 hores i 20 minuts. Cada dijous un avió sortirà des de l'aeroport de Gran Canària a les set del matí i aterrarà a Reus a un quart de 12. Uns 40 minuts més tard, a les 12 del migdia, el vol s'enlairarà de l'aeroport català i aterrarà a les Canàries a dos quarts de 3. Els diumenges el vol sortirà de Gran Canària a les 4 de la tarda i aterrarà a Reus a un quart de 9 del vespre, i el trajecte invers sortirà a les 9 del vespre de Catalunya i aterrarà a l'arxipèlag cap a dos quarts de 12 de la nit. Binter estrena els seus vols amb una oferta que permetrà adquirir als clients bitllets a preus reduïts. En aquest cas, el preu mínim per trajecte és de 84,68 euros, comprant l'anada i la tornada.
La promoció s'aplicarà a les reserves que s'adquireixin fins a final d'abril per volar entre l'1 de juliol i el 15 d'octubre. L'aerolínia ha anunciat el nou enllaç amb Reus aquest dijous juntament amb l'obertura de noves rutes regulars entre les Canàries i les ciutats franceses de Lilla, Tolosa de Llenguadoc i Marsella, i les ciutats italianes de Venècia i Torí. Aquestes rutes s'afegiran a les 16 destinacions internacionals on ja volava (a l'Àfrica, Portugal i l'illa de Madeira).
També compta amb 10 rutes directes amb altres destinacions de l'estat espanyola fora de les Canàries. La companyia oferirà 600.000 seients anuals en totes les rutes que opera i estima aconseguir, com a mínim, un volum d'uns 400.000 passatgers. Una de les particularitats de l'oferta és que l'aerolínia ven les Canàries "com un conjunt" i cobra el mateix preu per volar a qualsevol illa de l'arxipèlag. "Cobraríem el mateix a algú que vagi a la Palma o a algú que voli a Lanzarote, perquè el transport entre illes s'inclou al paquet", ha detallat el director general de Binter, Juan Ramsden.
De la seva banda, el president de Binter, Rodolfo Núñez, ha assenyalat que no són una companyia de baix cost ni volen ser-ho. "A canvi donem uns altres atributs de servei com el fet de volar directament i de forma molt més còmoda que altres companyies", ha argumentat.
Binter vola amb avions Embraer E195-E2, un reactor de passadís únic i una configuració de seients 2+2. "És el jet més modern que hi ha ara mateix i aconsegueix un silenci espectacular. També es molt eficient perquè permet reduir un 20% les emissions de CO2", ha explicat el director general, Juan Ramsden. Durant l'acte de presentació de les noves rutes, el president de les Canàries, Ángel Víctor Torres, s'ha mostrat satisfet per aquestes "bones notícies" després d'un any de pandèmia. Malgrat tot, el dirigent canari ha recordat que, actualment, al continent europeu hi ha "27 països confinats i 21 amb toc de queda i restriccions", per la qual cosa s'ha mostrat confiat que l'impuls de la vacunació permeti anar recuperant la normalitat.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics