Fins dijous 30 d’abril al matí hi ha temps d’inscriure’s al curs de Màrquetig digital per al comerç local, que posa a l’abast del sector estratègies 'socialmedia' "per facilitar l’accés i el contacte amb la clientela, adaptat a la situació de distanciament social i tancament actual a causa de la Covid 19", segons fonts municipals.
El proper dijous 30 d'abril a les 4 de la tarda tindrà lloc la darrera sessió d'aquest curs, que s'ha organizat específicament per al petit comerç de la ciutat, des de la plataforma de formació en línia del Mas Carandell i sense cost per als assistents. El curs consta de quatre sessions, de quals les tres primeres ja s’han penjat a la xarxa, i es poden consultar a través dels enllaços que li seran tramesos pel Mas Carandell, per afegir-se posteriorment, a la darrera sessió de curs, que serà un directe participatiu a través de Youtube, a càrrec del director de l’agència de màrqueting i comunicació digital Mirall Digital, Oriol Pujols, i que tindrà lloc aquest dijous, amb una durada prevista d’hora i mitja, al llarg de la qual els professionals que segueixen l’acció formativa podran plantejar qüestions al voltant dels continguts i de la seva aplicació pràctica als respectius negocis. La inscripció és gratuïta i es pot a fer a l’enllaç http://ves.cat/ethz, o bé, visitant l’Aula virtual del Mas Carandell.
Aquesta actuació és una de les activitats realitzades "per donar suport als als establiments i comerços de la ciutat, amb la voluntat de dotar de recursos útils al conjunt de professionals del sector per tal d’apostar per la digitalització i la visibilització a internet, per mantenir la presència en aquests moments i fomentar l’accés al comerç de proximitat", segons s'ha manifestat des del consistori.
Directori amb geolocalització
Una altra eina que ha posat a l'abast per la ciutadania d'una part, i per als professionals i comerços de l'altra, és el directori i geolocalització d’establiments, Comerç i serveis a Reus. Un recurs que es pot consultar al web de l’Ajuntament de Reus i en la qual es permet cercar establiments i serveis de tota la ciutat, i consultar els serveis que ofereixen, l’horari i la localització en detall. "D’aquesta manera es visualitza amb claredat quins productes i serveis són més propers al domicili, i en tot el conjunt a la ciutat", s'ha indicat.
L'objectiu "és promoure el comerç local i de proximitat, i donar eines als establiments per adaptar-se a la nova situació de compra i consum", s'ha explicat des de l'Ajuntament. Aquestes són iniciatives que s'inclouen en el Pla de reactivació socioecnòmica de l'Ajuntament de Reus i són fruit del treball conjunt dels equips de diverses regidories.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics