Davant la temporada turística "més incerta dels darrers anys", el Patronat municipal de Turisme de Cambrils acaba d'encetar la seva campanya de promoció, que té com a novetat "una important aposta per l'àmbit digital". 'Live Cambrils' serà el 'claim' de la campanya a xarxes socials, que vol animar als visitants que escullin la vila com a destinació per viure les vacances d'aquest estiu, "i redescobrir les destinació incrementant el posicionament digital, la consideració i l'estima de la marca", segons fonts municipals. Per això les accions s'han enfocat en el públic que durant el confinament ha fet cerques relacionades amb vacances familiars, platja, Costa Daurada i allotjament a Cambrils.
Aquesta campanya tindrà presència en cinc comunitats autònomes en una primera fase: Catalunya, Aragó, La Rioja, Navarra i el País Basc. En una segona fase s'incorporarà l'Aquitània francesa, Andorra i a partir de la reobertura de fronteres a poc a poc s'hi sumaran els països europeus. Els esforços durant la precampanya "comencen a donar resultats, ja que durant els darrers dies s'han incrementat un 140% el nombre de les cerques d'allotjament a Cambrils, un 836% l'abast dels continguts relacionats amb Cambrils les darreres dues setmanes, i segons el portal Destinia Cambrils és una de les 10 destinacions amb més cerques d'allotjament de la plataforma", s'ha subratllat des del consistori.
Un dels objectius és que les persones visitants puguin ser "part activa" de la campanya. Per una banda, podran customitzar les seves històries d'instagram amb uns 'stickers' creats per aquesta campanya. Per l'altra, podran col·laborar en l'elaboració de la banda sonora de 'Live Cambrils', una llista col·laborativa a Spotify que els permetrà afegir i compartir les seves cançons preferides. A més, el patronat també convidarà a tothom a compartir les seves fotos de la mar i de les lletres de Cambrils i participar en un concurs d'un cap de setmana al municipi. Tota la informació de la campanya es pot trobar a l'enllaç www.livecambrils.com.
Una segona línia d'actuació també en l'àmbit digital ha estat la difusió del vídeo promocional de la població 'Cambrils Authentica'. Aquesta campanya es va encetar a mitjans del mes de maig "fent servir una hipersegmentació per ensenyar l'anunci únicament al 'target' triat, analitzant i afinant al màxim els resultats en tot moment, buscant la màxima optimització dels recursos", s'ha explicat. Actualment ha finalitzat la campanya adreçada al mercat català "amb uns resultats extraordinaris" de les 43.500 visualitzacions del públic objectiu més segmentat, i amb una visualització complerta del vídeo, fins als crèdits finals, de 22.300. La promoció del vídeo en castellà continua activa i ja l'han vist més de 100.000 persones, de les quals prop de 60.000 l'han vist sencer.
Per complementar totes aquestes accions que per primer cop es posen en marxa des del Patronat de Turisme de Cambrils, també s'ha engegat una campanya de publicitat nativa en diferents mitjans estatals adreçats a un públic amb un marcat interès en el turisme familiar. Gràcies a aqueta acció, que es està en marxa des del 13 de juny, el Patronat dona difusió a articles de mitjans externs que parlen sobre turisme familiar a Cambrils.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics