El Port de Tarragona serà present a la Break Bulk Europe 2018, a l'estand de Puertos del Estado, que se celebra a Bremen des d'aquest dimarts, i fins al dijous 31 de maig, per donar a conèixer els serveis i les infraestructures que posa a disposició dels carregadors de project cargo, així com el potencial logístic de Tarragona. El director general del Port, Ramon I. García, i la directora comercial i de Desenvolupament de Negoci, Genoveva Climent, viatjaran a Alemanya per promocionar els serveis que ofereix la instal·lació portuària.
L’espai del Port de Tarragona a l’estand de Puertos del Estado està compartit amb tres de les empreses concessionàries de la infraestructura portuària, Bergé, Noatum Terminal Tarragona i Euroports. En el marc d'aquesta fira, el Port de Tarragona consolida la seva excel·lent disposició per contribuir al creixement d'aquest sector logístic, facilitant així noves oportunitats de negoci per a les empreses especialitzades en project cargo.
I, així mateix, consolida el seu posicionament com un dels ports de referència a la Mediterrània en aquest tipus de càrregues especials, segons s'ha destacat des del Port. Un dels millors ports de la Mediterrània per a l'operativa de project cargo El Port de Tarragona és un dels ports mediterranis més especialitzats en l'operativa de project cargo per les possibilitats que ofereix, ja que compta amb especialistes en tot tipus de transports i en l'organització i coordinació dels mateixos des de l'origen a la destinació. A més, el fet que Tarragona compti amb el clúster químic més gran del sud d’Europa "beneficia aquest tipus de càrrega, ja que disposa del potent planter de professionals provinents de la indústria auxiliar química de Tarragona", s'ha exposat.
La infraestructura portuària tarragonina ofereix als seus clients àmplies àrees operacionals en els molls, les rampes ro-ro i una excel·lent accessibilitat via terrestre i ferroviària. A més, la ubicació estratègica privilegiada a la Mediterrània atorga al Port de Tarragona un valor afegit davant dels ports del nord d'Europa, en gran part, gràcies a la favorable climatologia que permet dur a terme operatives de càrrega de project cargo a l'aire lliure durant tot l'any.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics