Dimarts, 13 d'Abril de 2021

El Tomb demana 'prioritzar l'interior dels locals', tot respectant l'aforament, en la 41a edició de les 'Botigues al carrer'

La campanya tindrà lloc del 2 al 5 de març

01 de Març de 2021, per Redacció
  • Imatge d'arxiu de les 'Botigues al carrer'

    Reusdigital.cat

El Tomb de Reus organitza una nova edició de la campanya "Les Botigues al Carrer - Rematem les rebaixes", que marca el final de la temporada de rebaixes d'hivern i l'inici de la nova temporada. L'associació comercial "posa per davant de tot la seguretat de les persones" i per això demana als establiments participants que "limitin al màxim" l'espai ocupat a la via pública, que disposin de dispensadors de gel hidroalcohòlic, i que "prioritzin l'interior dels locals, habilitant zones de basar, sempre que sigui possible, a la vegada que es respectin escrupolosament els aforaments permesos". 

Del 2 al 5 de març

Pel que fa a la durada de la campanya, estava pensada del 2 al 6 de març, però a causa de les mesures anunciades pel Procicat el divendres passat, des del Tomb s'han vist "obligats" a reduir-la un dia. Així, finalment tindrà lloc del 2 al 5 de març. 

Campanya marcada per la covid-19

Aquesta ha estat una campanya de rebaixes molt diferent i ha estat clarament marcada per les restriccions de mobilitat i d'obertura imposades pel PROCICAT a causa de la pandèmia de la covid-19. Aquest fet ha provocat que la campanya, en general, hagi estat més fluixa que en anteriors edicions i, en conseqüència, es confiï en Les Botigues al Carrer per acabar amb els estocs de la temporada d'hivern. La campanya de "Les Botigues al Carrer - Rematem les Rebaixes" compta, un any més, amb el suport de l'Agència Reus Promoció i amb la participació de la Unió de Botiguers de Reus.

 

 

 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges