Diumenge, 15 de Setembre de 2024

«Fabroker Clic Salut és un repte que arriba el moment idoni per donar cobertura sanitària privada a tothom»

11 de Febrer de 2022, per Reusdigital.cat
  • Albert Pujol, de Fabroker clic salut

    Cedida

Arribar a oferir bons serveis de salut privada a tota la societat, incloent des dels particulars a petits i mitjanes empreses però sense deixar de banda les més grans, ha estat possible per part de Fabroker amb la creació del seu nou departament. Així, Fabroker Clic Salut entra al mercat de les pòlisses de salut amb força i la garantia que es donarà resposta i cobertura a totes les carències que es detectin en aquest àmbit, el sanitari.

A l’equip que coordina Jordi Nadal, amb qui ja vàrem conversar, s’hi sumen l’Albert Pujol, la Yolanda Hoyo i l’Albert Gil entre altres. Avui els coneixerem a ells tres i sabrem quin paper juguen en cada cas dins de Fabroker Clic Salut.

Comencem amb l’Albert Pujol.

- Albert, tu tenies la teva pròpia corredoria que ara forma part del projecte de Fabroker. Des d’aquí, i a través de Fabroker Clic Salut, gestiones als teus clients i als nous que esteu atenent. Quin és, segons el teu parer, l’objectiu final d’aquest nou servei?

- Pretenem ser el punt de referencia de les assegurances de salut a nivell de la província de Tarragona i anar creixent. Clic Salut és l’eina ideal perquè els nostres clients vegin quina és la radiografia real del mercat, les companyies i els seus serveis. El repte és fer-li a mida a cada client la seva assegurança i assessorar-los en tot.

- Parlem d’un tipus de servei que arriba a tot tipus de client, sigui particular o empresa.

- Tenim especialistes per a empreses, a través del departament de Corporate de Fabroker, i altres que treballen directament amb els particulars. Això ens garanteix poder arribar a tots i a tothom.
 

Una imatge de Yolanda Hoyo Foto: Cedida


- Yolanda, en el teu cas te’n encarregaràs de manera especial de les assegurances a particulars. Com afrontes aquest encàrrec laboral que et fa Fabroker Clic Salut?

- El meu principal objectiu ha de ser promoure la marca de Clic Salut i oferir-la a tots aquells particulars que ara mateix estan necessitant sanitat privada. Hem de pensar en gran però també en format més petit, focalitzant la nostra feina a les empreses i en els particulars que tenen també les seves carències amb la sanitat pública. Ells han de veure que, tot i que Fabroker sigui molt gran, també té espai per als qui estan més a peu de carrer.

- Són temps de vulnerabilitat de la sanitat pública en que toca donar una resposta.

- Exacte, perquè no es tracta d’atacar el sistema, volem donar el cop de mà necessari que reclama i necessita la societat. Cada cop és més habitual veure com es complementa la cobertura que dona la sanitat pública amb els serveis que ofereixen les companyies de la sanitat privada. Cal enllaçar-los als dos i en la suma segur que podem trobar l’excel·lència d’un servei, però ara mateix em de donar un cop de mà per fer arribar la sanitat privada a tothom que ens la demani i en això ens centrarem a Fabroker Clic Salut.

Si la Yolanda Hoyo es responsabilitzarà dels particulars, l’Albert Gil tindrà sota la seva responsabilitat a les empreses a les qual cal oferir-los nous serveis en l’àmbit sanitari.
 

Una imatge d'Albert Gil Foto: Cedida


- Albert, com avalues el naixement de Fabroker Clic Salut tot just ara?

- En el moment en què ens trobem, Clic Salut és del tot necessari com a servei perquè amb la crisi de la Covid, ha anat a més la percepció de la gent que necessita una assegurança privada. Fabroker està sent pioner en l’àmbit assegurador sanitari tant a nivell de Tarragona com a nivell de país. Els darrers mesos hem rebut moltes trucades de gent que vol contractar salut privada, que ens demanen informació i ens consulten molt sobre el tema. A mi, personalment, m’encanta formar part del projecte perquè veig unes opcions de creixement molt fortes per part de la corredoria.

Fabroker Clic Salut és un repte que arriba el moment idoni per donar cobertura sanitària privada a tothom, perquè el concepte de la salut privada als habitatges serà un fet habitual i Fabroker hi serà a través d’aquest servei.

- En el teu cas, Albert, enfoques més la teva feina de cara a les empreses. Què els oferiu?

- A nivell laboral, tota la generació millenial ha canviat perquè no es valora tant el nivell econòmic com l’entorn i les condicions laborals que es tenen molt més en compte. Això comporta que a les empreses hi hagi moltes rotacions i que la gent dels 20 als 40 anys no parin de moure’s per durar, com a molt, un any i mig o dos a cada empresa. Per tant, les empreses necessiten cada cop més donar els beneficis corporatius i el tema de la salut és un dels més importants i més ben valorats pels treballadors. El meu objectiu és aconseguir que les empreses confiïn en nosaltres en el moment d’incorporar les pòlisses de salut a través dels seus convenis. Nosaltres treballem amb totes les companyies del mercat i amb un sol contacte fem una anàlisi del propi mercat per acabat oferint al client les millors condicions. A més, acompanyem en la comunicació interna de l’empresa, assessorem al departament de recursos humans de cada empresa.

L’Albert Pujol, la Yolanda Hoyo i l’Albert Gil formen part del nou departament Fabroker Clic Salut que coordina el Jordi Nadal. Tots ells, com anuncien les tanques publicitàries instal·lades a diversos municipis de les comarques de Tarragona, treballaran per aconseguir la millor pòlissa de salut per cada cas, ja sigui particular o empresa. A partir d’ara, la salut privada que es demanda, és a un sol CLIC. 
 

Una tanca de Fabroker Clic Salut Foto: Cedida




 
Etiquetes: 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges