Dijous, 25 d'Abril de 2024

La Fira Centre Comercial sorteja 500 euros en targetes regal perquè els seus clients donin la benvinguda al Nadal

27 de Novembre de 2020, per Redacció
  • Cartell de la campanya nadalenca de La Fira

    La Fira CC

  •  

  •  

  •  

La Fira Centre Comercial ha iniciat la seva campanya nadalenca amb la tradicional encesa de llums, aquest divendres, tot coincidint amb l'enllumenat dels carrers comercials de la ciutat. Les celebracions es prolongaran fins al 5 de gener sota el lema 'Hola Nadal, adéu 2020' en clara referència a la "necessitat d'acabar aquest any tan estrany i difícil a tot el món", segons s'ha apuntat des del complex.

Les xarxes socials jugaran un paper "molt especial" en aquesta campanya. A través dels seus espais, La Fira Centre Comercial ha preparat un Nadal "ple de sorpreses, jocs i premis". En diversos sortejos setmanals, La Fira regalarà quatre targetes regal valorades en 50 euros i 15 en 20 euros per bescanviar en els establiments del centre entre els que interactuïn via Facebook, Twitter o Instagram.

La Fira transmetrà de manera especial, a través d'un vídeo a les xarxes socials, "un missatge d'esperança i il·lusió" de cara a la reobertura tot recordant que les més de 50 empreses, autònoms i emprenedors que tenen allà el seu negoci "tenen moltes ganes de retrobar-se amb els seus clients i el públic en general", s'ha avançat.

En aquest sentit, La Fira Centre Comercial també recordarà a les xarxes que, com ha passat fins ara, se seguirà treballant "per garantir que en aquest espai hi hagi la màxima seguretat en tots els sentits per aconseguir que els seus visitants estiguin tranquils i ben atesos", s'ha conclòs. 

Feu clic sobre qualsevol fotografia per iniciar el passi de diapositives

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics