'Terres de Mestral, terres de sabor'. Aquest és l’eslògan de la campanya de comunicació que la Mancomunitat d’Iniciatives pel Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT) ha posat en marxa per convidar la gent a consumir els productes de proximitat de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Tivissa i Pratdip, els municipis que es promocionen conjuntament.
Aquesta campanya consta de sis vídeos en què es mostren els productes locals, les elaboracions fetes amb aquests productes, el consum d’aquests i els paisatges d’aquestes terres, caracteritzades per la combinació de mar i muntanya i per la dieta Mediterrània, que estan regades pel riu Ebre.
Això fa que a les Terres de Mestral hi hagi fruita seca (com ara avellanes i ametlles), fruita dolça (cirera, préssec, etc.), vi, oli, pastura, garrofa i unes agrobotigues vinculades als productes. Aquests vídeos, que estan agrupats per producte o família de producte i que duren 30 segons o 2 minuts, volen ser un aparador dels atractius de les Terres de Mestral i de la qualitat dels productes i elaboracions dels municipis que en formen part.
En principi, es difondran a través de les xarxes socials de Terres de Mestral (YouTube, Instagram, Facebook i Twitter) i de la seva pàgina web www.terresdemestral.cat. Les àrees de Turisme de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Tivissa i Pratdip i els departaments de Comunicació dels tres ajuntaments també col·laboraran en la difusió d’aquesta campanya, a través dels seus canals d’informació.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics