El Port de Atrragona ha acabat les bres del vial perimetral de la Zona d’Activitats Logístqiues (ZAL). Les obres que ara finalitzen consisteixen en l'execució del vial interior que connecta la ZAL amb les diferents carreteres i punts de connexió amb la xarxa general de carreteres del territori. Compta amb 1.300 metres de carretera, quatre carrils, dos per sentit, amb dues rotondes intermèdies.
La Zona d’Activitats Logístiques del Port de Tarragona és un espai de 1 milió de m2 i de 250.000 m2 de sostre disponible per acollir inversions empresarial d’alt valor afegit. En aquests moments, s’estan realitzant els treballs finals de les obres del vial perimetra i s’està a l’espera dels tràmits administratius per recepcionar-les.
Es tracta del primer dels tres projectes d'accessos que connectaran la ZAL a les carreteres de l’entorn. Aquesta intervenció es va iniciar el 25 d'octubre de 2021 per un import de 3.337.868,96 euros (sense IVA) i han tingut una durada de 15 mesos.
Rere la finalització de la construcció del vial de la ZAL segueuixen ara tres obres més i en marxa actualment. La primera, la rotonda a la C31-B, que se situarà en l'encreuament entre la C-31B, la TV-3146 i el nou accés a la ZAL, facilitant d’aquesta manera l’entrada de tot tipus de vehicles, especialment camions, cap a les empreses logístiques que en un futur s’implantaran en la zona.
La Generalitat de Catalunya serà l'encarregada de licitar, adjudicar i executar les obres, que està previst que sigui durant l’últim quadrimestre de l’any amb una inversió prevista de 3,4 milions d’euros que finançarà íntegrament el Port de Tarragona.
En segon lloc, es preveu un vial inferior de la C31-B. Segons s'ha apuntat aquest dijous, "es el projecte d'accessos que té per finalitat continuar el vial que ara s’ha donat per finalitzat i que permetrà connectar la ZAL amb el vial de vehicles pesats que dona accés a l'A-7 (vial dels Prats)". L'obra ha estat adjudicada a les empreses Lantania, S.A.U i Roma Infraestructures i Serveis, S.A.U per un import de 5.258.338 euros (abans d’impostos) i es començaran els primers treballs el proper mes, la durada dels quals s’allargaran uns 12 mesos.
En tercer i últim lloc parlem del desviament del canal de drenatge. El Port Tarragona també es troba treballant en el desviament del canal de drenatge de les aigües pluvials de Vila-seca i de les carreteres A-7, C-31B i TV-3146 situat en l’espai portuari destinat a acollir la Zona d’Activitat Logístiques (ZAL). El projecte té un termini d'execució de vuit mesos que s’espera donar per finalitzat abans de l’estiu i un pressupost de més de 1,2 milions d’euros.
La Zona d’Activitats Logístiques del Port de Tarragona és un espai de 1 milió de m2 i de 250.000 m2 de sostre disponible per acollir inversions empresarial d’alt valor afegit. En aquests moments, s’estan realitzant els treballs finals de les obres del vial perimetra i s’està a l’espera dels tràmits administratius per recepcionar-les.
Es tracta del primer dels tres projectes d'accessos que connectaran la ZAL a les carreteres de l’entorn. Aquesta intervenció es va iniciar el 25 d'octubre de 2021 per un import de 3.337.868,96 euros (sense IVA) i han tingut una durada de 15 mesos.
Desenvolupament de la ZAL
Rere la finalització de la construcció del vial de la ZAL segueuixen ara tres obres més i en marxa actualment. La primera, la rotonda a la C31-B, que se situarà en l'encreuament entre la C-31B, la TV-3146 i el nou accés a la ZAL, facilitant d’aquesta manera l’entrada de tot tipus de vehicles, especialment camions, cap a les empreses logístiques que en un futur s’implantaran en la zona.
La Generalitat de Catalunya serà l'encarregada de licitar, adjudicar i executar les obres, que està previst que sigui durant l’últim quadrimestre de l’any amb una inversió prevista de 3,4 milions d’euros que finançarà íntegrament el Port de Tarragona.
En segon lloc, es preveu un vial inferior de la C31-B. Segons s'ha apuntat aquest dijous, "es el projecte d'accessos que té per finalitat continuar el vial que ara s’ha donat per finalitzat i que permetrà connectar la ZAL amb el vial de vehicles pesats que dona accés a l'A-7 (vial dels Prats)". L'obra ha estat adjudicada a les empreses Lantania, S.A.U i Roma Infraestructures i Serveis, S.A.U per un import de 5.258.338 euros (abans d’impostos) i es començaran els primers treballs el proper mes, la durada dels quals s’allargaran uns 12 mesos.
En tercer i últim lloc parlem del desviament del canal de drenatge. El Port Tarragona també es troba treballant en el desviament del canal de drenatge de les aigües pluvials de Vila-seca i de les carreteres A-7, C-31B i TV-3146 situat en l’espai portuari destinat a acollir la Zona d’Activitat Logístiques (ZAL). El projecte té un termini d'execució de vuit mesos que s’espera donar per finalitzat abans de l’estiu i un pressupost de més de 1,2 milions d’euros.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics