Dimecres, 18 de Setembre de 2024

Torna el «GastroArt» per animar el vespre de dimecres

08 de Març de 2022, per
  • Logotip de la iniciativa

    Reus.cat

L’Agència Reus Promoció tornarà a posar en marxa el dimecres dia 9 de març la campanya de dinamització de la restauració GastroArt "amb l’objectiu principal de posar en valor i dinamitzar el sector de l’hostaleria i la restauració de la ciutat, amb una programació artística setmanal i integrant les iniciatives que impulsi el propi sector", segons s'ha assenyalat a través d'un comunicat.

Música i teatre al carrer



La campanya, que es va iniciar el passat mes de novembre, "recollia els suggeriments i les inquietuds" que el sector havia trasmès, han explicat fonts del consistori, durant l’any 2021 a la Taula de Restauració de Reus (la taula de treball de l’Agència que reuneix periodicament representants d’entitats i establiments de restauració de la ciutat, i que proposava dinamitzar els dimecres a la tarda-vespre). 

D'aquesta manera, des de Reus Promoció es va presentar el GastroArt, una acció que s’integrava en les accions del Pla de Reactivació de la ciutat de Reus. Aquesta, doncs, tornarà el proper dimecres per dinamitzar el sector en horari de 7 de la tarda a les 9 del vespre, "amb l’objectiu de convidar a la ciutadania i visitants a sortir i passejar per les zones de concentració d’establiments d’hostaleria i gaudir així tant de les actuacions programades com de les propostes gastronòmiques de l’hostaleria i la restauració", segons els seus responsables.

Reus Promoció ha programat un total de 21 actuacions de petit format, entre sessions de dj (que seran cada primer dimecres de mes), actuacions musicals, teatre de carrer i accions de proximitat que es portaran a terme a diferents indrets de concentració d’establiments de restauració.

De cara al 9 de març, les actuacions programades són de Fetitxe 13 i del DJ Ecléctico, a les 7 de la tarda, a la plaça del Castell.

Un altre dels aspectes de la campanya és que "vol fer valer" els productes gastronòmics de proximitat i el seu consum en els establiments de restauració. En aquest sentit, s'ha recordat que se segueixen tirant endavant els anomenats Dimecres divins que organitza El Tomb de Reus, en què diferents establiments de la ciutat incorporen la degustació de vins de diferents denominacions d’origen de proximitat. La campanya compta amb el suport de l’empresa d’assegurances REALE.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges