El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (Mitma) millorarà "la funcionalitat i la seguretat" de l'enllaç 6 de l'autovia A-27, únic accés al complex industrial del polígon nord de Tarragona. Ho farà amb la construcció d'un nou vial de mig quilòmetre que connectarà amb la rotonda de la sortida 6.
El Mitma haurà d'adaptar un projecte que va redactar la Generalitat i sotmetre'l a informació pública. Quan s'aprovi el projecte, les obres del vial duraran un any. Es farà en uns terrenys aportats per Repsol. Per l'enllaç hi passen cada dia unes 5.000 persones, amb un important moviment de vehicles lleugers i pesats.
L'anunci s'ha fet aquest dimecres en una reunió del secretari d'Infraestructures, Xavier Flores, amb el subdelegat del govern central a Tarragona, Santiago Castellà, alcaldes de la zona, el director del complex industrial, Javier Sancho, i la directora de l'AEQT, Maria Mas. El nou vial de l'autovia A-27 és una via alternativa a l'N-240 entre Tarragona i Montblanc, on enllaçarà amb l'AP-2 i permetrà una "millora substancial" a tota l'àrea industrial i logística de Tarragona. Es milloraran els temps de recorregut i també "la competitivitat de les empreses".
El polígon nord de Tarragona ocupa 470 hectàrees de les 1.200 que d'extensió del polígon petroquímic. Actualment, l'únic accés a la zona industrial per a prop de 5.000 persones és la carretera T-750, en el tram comprés per l'A-27 i l'N-240. El vial connectarà les tres vies.
El Mitma haurà d'adaptar un projecte que va redactar la Generalitat i sotmetre'l a informació pública. Quan s'aprovi el projecte, les obres del vial duraran un any. Es farà en uns terrenys aportats per Repsol. Per l'enllaç hi passen cada dia unes 5.000 persones, amb un important moviment de vehicles lleugers i pesats.
L'anunci s'ha fet aquest dimecres en una reunió del secretari d'Infraestructures, Xavier Flores, amb el subdelegat del govern central a Tarragona, Santiago Castellà, alcaldes de la zona, el director del complex industrial, Javier Sancho, i la directora de l'AEQT, Maria Mas. El nou vial de l'autovia A-27 és una via alternativa a l'N-240 entre Tarragona i Montblanc, on enllaçarà amb l'AP-2 i permetrà una "millora substancial" a tota l'àrea industrial i logística de Tarragona. Es milloraran els temps de recorregut i també "la competitivitat de les empreses".
El polígon nord de Tarragona ocupa 470 hectàrees de les 1.200 que d'extensió del polígon petroquímic. Actualment, l'únic accés a la zona industrial per a prop de 5.000 persones és la carretera T-750, en el tram comprés per l'A-27 i l'N-240. El vial connectarà les tres vies.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics