L'Agència Reus Promoció inicia una nova campanya comercial de tardor, amb el lema 'Desitja'm. Compra'm a Reus!'. Aquesta, s'ha exposat aquest divendres en roda de premsa, està pensada amb l'objectiu de "fomentar les compres a Reus i contribuir al posicionament de la ciutat com la millor experiència de compra entre el públic de proximitat, essent Reus l'escenari ideal per anar de compres, passejar, gaudir de l'oferta cultural, menjar o fer un vermut, entre altres".
Aquest serà el quart any consecutiu que s'organitza una campanya comercial en aquesta època de l'any i començarà la primera setmana d'octubre fins a finals de novembre. La campanya, s'ha assenyalat, "vol generar el desig de compra per motivar l'adquisició del producte als establiments de la ciutat". Amb aquesta nova campanya, que se suma a les ja existents i que giren al voltant de la marca 'Visit Reus', des de l'agència "es vol situar Reus al mapa com una ciutat capdavantera en el comerç, i alhora interpel·lar al consumidor local i del territori de manera atractiva, divertida i moderna per recordar-los que tot allò que desitgin i vulguin comprar ho trobaran a la capital del Baix Camp".
Per a la campanya s'utilitzaran colors "que aniran en consonància amb la temporada de tardor, així com altres aspectes visuals que ho recordin", s'ha revelat. Es fabricaran diversos aplicatius per aconseguir que sigui una campanya "de carrer i propera al ciutadà", amb publicitat als autobusos i a les xarxes socials. Un dels actes centrals per difondre la campanya tindrà lloc en el marc de l'ExproReus, que es durà a terme a la ciutat del 10 al 14 d'octubre. Reus Promoció hi tindrà un estand promocional amb la imatge de 'Desitja'm. Compra'm a Reus!' i es repartirà marxandatge entre els assistents.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics