Des del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona se celebra que l'Aeroport de Reus compti amb 23 rutes que connectaran el territori amb Anglaterra, Gal·les, Escòcia, Irlanda, Bèlgica, Països Baixos i Polònia, així com Palma de Mallorca. La president de l'ens, Meritxell Roigé, destaca que el Regne Unit serà el mercat que disposarà de més rutes, més vols i més oferta de places. Concretament, 321.093 seients que s'estan oferint des de finals de març i fins a l'octubre. Són xifres que representen més del 62% del total de l'oferta de les companyies a les instal·lacions reusenques.
El sectot subratlla també l'increment d'un 30% dels vols amb Irlanda respecte a l'any 2019, ja que enguany s'oferten 128.619 seients. A més, s'incrementa lleugerament l'oferta dels mercats emissors amb connexions amb Bèlgica, Països Baixos i Polònia.
La recuperació dels volums previs a la pandèmia es deu al fet que companyies com Ryanair, Jet2 o TUI continuen operant des de l'aeroport de Reus, malgrat la redimensió de les operatives de Easyjet o la fallida de Thomas Cook.
Per tot plegat, el sector turístic de la Costa Daurada encara amb optimisme Setmana Santa i apunta que el ritme de reserves és "bo". El gremi confia recuperar aquesta temporada xifres similars a les d'abans de la pandèmia, quan van registrar 20 milions de pernoctacions.
L'empresariat celebra que l'Aeroport de Reus recuperi el 90% de les places ofertades l'any 2019, amb més d'un milió de seients i 23 rutes que connectaran el territori amb Regne Unit, Irlanda, Bèlgica o Països Baixos.
El sector turístic destinarà 900.000 euros a campanyes de promoció, les quals s'establiran en el Pla de Promoció Conjunt impulsat des del Patronat de la Diputació. L'any passat, el pla va tenir un pressupost extraordinari xifrat en 1,5 milions. Enguany, les actuacions, que s'iniciaran aquest mes d'abril, encara s'estan definint. Tot i això, es donarà continuïtat a les competicions com el Mundialito a Cambrils o la de Mare Nostrum a Salou, o altres, com el patrocini per a dues temporades de l'equip del Manchester City femení.
Pel que fa a l'anterior pla, el 60% del pressupost es va centrar en accions de promoció al mercat nacional, tant a Catalunya com a la resta de l'estat, un 15% al mercat britànic i irlandès, un 10% al centreeuropeu, un 9% al mercat francès i un 6% als mercats rus i ucraïnès.
Optimisme al sector
El sectot subratlla també l'increment d'un 30% dels vols amb Irlanda respecte a l'any 2019, ja que enguany s'oferten 128.619 seients. A més, s'incrementa lleugerament l'oferta dels mercats emissors amb connexions amb Bèlgica, Països Baixos i Polònia.
La recuperació dels volums previs a la pandèmia es deu al fet que companyies com Ryanair, Jet2 o TUI continuen operant des de l'aeroport de Reus, malgrat la redimensió de les operatives de Easyjet o la fallida de Thomas Cook.
Per tot plegat, el sector turístic de la Costa Daurada encara amb optimisme Setmana Santa i apunta que el ritme de reserves és "bo". El gremi confia recuperar aquesta temporada xifres similars a les d'abans de la pandèmia, quan van registrar 20 milions de pernoctacions.
L'empresariat celebra que l'Aeroport de Reus recuperi el 90% de les places ofertades l'any 2019, amb més d'un milió de seients i 23 rutes que connectaran el territori amb Regne Unit, Irlanda, Bèlgica o Països Baixos.
Pla
de Promoció ConjuntEl sector turístic destinarà 900.000 euros a campanyes de promoció, les quals s'establiran en el Pla de Promoció Conjunt impulsat des del Patronat de la Diputació. L'any passat, el pla va tenir un pressupost extraordinari xifrat en 1,5 milions. Enguany, les actuacions, que s'iniciaran aquest mes d'abril, encara s'estan definint. Tot i això, es donarà continuïtat a les competicions com el Mundialito a Cambrils o la de Mare Nostrum a Salou, o altres, com el patrocini per a dues temporades de l'equip del Manchester City femení.
Pel que fa a l'anterior pla, el 60% del pressupost es va centrar en accions de promoció al mercat nacional, tant a Catalunya com a la resta de l'estat, un 15% al mercat britànic i irlandès, un 10% al centreeuropeu, un 9% al mercat francès i un 6% als mercats rus i ucraïnès.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics