L'Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant ha obert el pla d’ocupació municipal de 2023, al qual destinarà gairebé 387.000 euros. Aquest pla s’anomena des de fa dos anys Acció d’Ocupació i Professionalitat perquè els contractes laborals estan vinculats a accions formatives que es duen a terme en paral·lel a l'activitat laboral. D’aquesta manera, el consistori "vol millorar la capacitació i preparació per al mercat de treball dels veïns en situació d’atur contractats a través d’aquest pla", segons han apuntat fonts municipals.
Qui vulgui participar en la primera convocatòria de Acció d’Ocupació i Professionalitat 2023, amb què l’ajuntament preveu contractar una quarantena de persones, pot presentar la sol·licitud fins al 12 de març (inclòs), per Internet, a través de la Seu electrònica o de manera assistida a les oficines municipals d’atenció ciutadana (OMAC).
Cal tenir present que les sol·licituds presentades per a edicions anteriors ja no es consideren demandes actives, per tant, és necessari presentar una nova instància de participació per a constar com a persona demandant d'ocupació.
[despiece]Les persones aspirants, per poder ser admeses, hauran de reunir uns requisits:
- Estar en situació legal d'atur, estar inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC)
- Conèixer les dues llengües oficials (català i castellà), tenir 18 anys com a mínim i ser residents al municipi de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant (cal una data d'empadronament prèvia a l’1 de gener de 2020).
- També hauran d’estar inscrites a la Borsa de Treball d’Idetsa, l’empresa municipal de Promoció Econòmica.[/despiece]
Tal com consta en les bases de la convocatòria, que es poden consultar a la pàgina web municipal, en el procés selectiu, es valoraran diverses variables socioeconòmiques de cada aspirant, com per exemple, la situació d’atur (durada i prestacions), les càrregues familiars, o si formen part d’un col·lectiu amb dificultats per a la inserció laboral.
Les persones admeses treballaran a jornada completa, per períodes de tres a sis mesos, en funció dels tipus de serveis que prestaran, per reforçar actuacions a zones públiques, manteniment de mobiliari urbà, neteja d’espais públics i naturals i suport administratiu.
Qui vulgui participar en la primera convocatòria de Acció d’Ocupació i Professionalitat 2023, amb què l’ajuntament preveu contractar una quarantena de persones, pot presentar la sol·licitud fins al 12 de març (inclòs), per Internet, a través de la Seu electrònica o de manera assistida a les oficines municipals d’atenció ciutadana (OMAC).
Cal tenir present que les sol·licituds presentades per a edicions anteriors ja no es consideren demandes actives, per tant, és necessari presentar una nova instància de participació per a constar com a persona demandant d'ocupació.
[despiece]Les persones aspirants, per poder ser admeses, hauran de reunir uns requisits:
- Estar en situació legal d'atur, estar inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC)
- Conèixer les dues llengües oficials (català i castellà), tenir 18 anys com a mínim i ser residents al municipi de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant (cal una data d'empadronament prèvia a l’1 de gener de 2020).
- També hauran d’estar inscrites a la Borsa de Treball d’Idetsa, l’empresa municipal de Promoció Econòmica.[/despiece]
Tal com consta en les bases de la convocatòria, que es poden consultar a la pàgina web municipal, en el procés selectiu, es valoraran diverses variables socioeconòmiques de cada aspirant, com per exemple, la situació d’atur (durada i prestacions), les càrregues familiars, o si formen part d’un col·lectiu amb dificultats per a la inserció laboral.
Perfils a contractar
Les persones admeses treballaran a jornada completa, per períodes de tres a sis mesos, en funció dels tipus de serveis que prestaran, per reforçar actuacions a zones públiques, manteniment de mobiliari urbà, neteja d’espais públics i naturals i suport administratiu.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics