Adif ha adjudicat a la Unió Temporal d'Empreses (UTE) formada per ASCH Infraestructuras y Servicios i Contratas Vilor les obres per desmantellar l'antiga via ferroviària entre l'Hospitalet de l'Infant i Port Aventura. El tram, de 28,2 quilòmetres, va quedar fora de servei quan es va posar en marxa el corredor mediterrani.
Els treballs tenen un pressupost d'1,8 milions d'euros i un termini d'execució estimat d'un any. El projecte contempla amb el desmantellament de la superestructura de la via així com el desmuntatge dels pals de catenària entre Cambrils i Salou que quedaven pendents, i les instal·lacions de seguretat i comunicacions.
També es retiraran les vies de les estacions de Salou, Cambrils, Mont-roig del Camp i l'Hospitalet de l'Infant, en la qual també es retirarà la marquesina i la superestructura dels passos a nivell.
Globalment són 66.000 metres de carrils, 55.500 travesses, 30.000 metres cúbics de balast i 156 pals de catenària. Els treballs permetran complir amb la Declaració d'Impacte Ambiental que contemplava la desaparició d'aquest tram.
Els treballs tenen un pressupost d'1,8 milions d'euros i un termini d'execució estimat d'un any. El projecte contempla amb el desmantellament de la superestructura de la via així com el desmuntatge dels pals de catenària entre Cambrils i Salou que quedaven pendents, i les instal·lacions de seguretat i comunicacions.
També es retiraran les vies de les estacions de Salou, Cambrils, Mont-roig del Camp i l'Hospitalet de l'Infant, en la qual també es retirarà la marquesina i la superestructura dels passos a nivell.
Globalment són 66.000 metres de carrils, 55.500 travesses, 30.000 metres cúbics de balast i 156 pals de catenària. Els treballs permetran complir amb la Declaració d'Impacte Ambiental que contemplava la desaparició d'aquest tram.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics