A punt per acabar l'any, però aquest divendres 30 de setembre finalment s'aprovarà -si no hi ha cap majoria que ho tombi- l'expedient de contractació del servei de neteja dividit en cinc lots. Entre d'altres mesures previstes en aquest nou contracte hi ha l'eliminació de 109 illes de contenidors soterrats, així com fer que tots els contenidors de la ciutat adoptin la modalitat ja implementada al Serrallo, Bonavista i Cala Romana.
I és que per llençar la brossa la resta de tarragonins també hauran d'utilitzar una targeta identificativa, una mesura que segons l'Ajuntament permetrà estalviar 3 milions d'euros anuals en separació de residus.
Els cinc lots que es porten a sessió plenària aquesta setmana són per licitar els serveis de transport i recollida de residus municipal, neteja viària i informació ambiental; pel servei de neteja de platges, terrenys i camins municipals; pel servei de gestió de la deixalleria municipal; pel servei de control d'execució del servei i qualitat dels lots 1, 2 i 3; i per un servei de plataforma intel·ligent de ciutat. A més, el punt a l'ordre del dia també inclou l'adequació d'una nau municipal com a parc de maquinària dels serveis de neteja i recollida de residus.
Tal com es va assenyalar a principis d'any, la previsió és que al 2023 el contracte estigui adjudicat, l'any en què precisament venç l'actual servei ofert per l'empresa Fomento de Contrataciones y Contratas (FCC). En total, el contracte es preveu que tingui un cost per a la ciutat de 20 milions d'euros, un pressupost similar a l'actual.
I és que per llençar la brossa la resta de tarragonins també hauran d'utilitzar una targeta identificativa, una mesura que segons l'Ajuntament permetrà estalviar 3 milions d'euros anuals en separació de residus.
Els cinc lots que es porten a sessió plenària aquesta setmana són per licitar els serveis de transport i recollida de residus municipal, neteja viària i informació ambiental; pel servei de neteja de platges, terrenys i camins municipals; pel servei de gestió de la deixalleria municipal; pel servei de control d'execució del servei i qualitat dels lots 1, 2 i 3; i per un servei de plataforma intel·ligent de ciutat. A més, el punt a l'ordre del dia també inclou l'adequació d'una nau municipal com a parc de maquinària dels serveis de neteja i recollida de residus.
Tal com es va assenyalar a principis d'any, la previsió és que al 2023 el contracte estigui adjudicat, l'any en què precisament venç l'actual servei ofert per l'empresa Fomento de Contrataciones y Contratas (FCC). En total, el contracte es preveu que tingui un cost per a la ciutat de 20 milions d'euros, un pressupost similar a l'actual.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics