Divendres, 19 d'Abril de 2024

La Costa Daurada estrena campanya de televisió a Catalunya i el País Basc

L’espot inclou imatges del patrimoni romà, de PortAventura i del paisatge interior del Priorat

20 de Juny de 2016, per Redacció
  • Imatge final de l'espot amb l'eslògan

    Cedida

El patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha planificat una campanya publicitària de televisió amb l’eslògan ‘Som el que som’, que s’estrena el dilluns 20 de juny i s’allargarà fins a principis de juliol. La planificació inclou les cadenes de televisió autonòmiques del mercat català i basc per ser de proximitat i d’especial interès per a la destinació.

L’espot, de 20 segons, inclou imatges de platja amb un públic familiar, juntament amb altres elements de la destinació com el patrimoni romà, PortAventura o el paisatge d’interior del Priorat. Aquestes imatges formen part del vídeo promocional de la Costa Daurada del mes de febrer de l’any passat, acompanyades per l’adaptació de la cançó ‘Green Grass’, de Joana Serrat. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics