El cap de llista d'Ara Reus, Daniel Rubio, ha presentat aquest divendres les seves últimes propostes en campanya. Les ha adreçades al turisme, tot plantejant la licitació d'un contracte per tal d'atraure touroperadors a l'Aeroport de Reus amb la voluntat que per l'equipament hi passessin viatgers "els 365 dies de l'any".
Segons la previsió del municipalista, la inversió hauria de ser d'uns 6 milions (4 dels quals els hauria de cobrir la Diputació de Tarragona). En aquest sentit, ha manifestat que la iniciativa hauria de vehicular-se i d'impulsar-se des de la Taula estratègica de l'Aeroport de Reus, en què hi ha diversos actors i administracions. Es tracta aquest projecte que segueix l'exemple d'altres de similars, duts a terme en ciutats i bases àeries com Gijón.
Reivindicació municipalista
A banda, la número 4 d'Ara Reus a la llista, Gemma Vidal, ha comentat algunes altres propostes que el partit té al programa i que es dirigeixen a captar turistes i promoure l'economia local. Per situar la capital del Baix Camp "al mapa de les destinacions turístiques de qualitat", ha apuntat a l'establiment de la iniciativa Mediterranean shopping day, per tal de seduir visitants a Reus per comprar-hi als seus establiments. També s'ha referit a l'estratègia d'organitzar i acollir "més fires i congressos" a la ciutat, així com fomentar l'expansió a "nous mercats turístics" com poden ser el xinès o el japonès.
Finalment, Rubio ha aprofitat per fer balanç de la campanya que tot just s'acaba aquest divendres per assenyalar que "després de 12 anys de presència a l'ajuntament, ja se'ns coneix i se sap que tenim capacitat de gestió". També ha reivindicat el seu tarannà "municipalista", ja que "l'endemà de les eleccions jo no marxaré a la Diputació, ni al Senat ni al Congrés, com altres".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics