Dijous, 17 d'Octubre de 2024

La DO Montsant engega a la xarxa una segona fase de la campanya 'Som Montsant. Fem Montsant'

09 d'Abril de 2020, per Redacció
  • La campanya inclou tastos de vins a través de la xarxa

    Cedida

La DO Montsant ha donat a conèixer a les xarxes la segona fase de la campanya 'Som Montsant. Fem Montsant'. Aquesta, que es va iniciar l’octubre de 2018 "per donar visibilitat als homes i dones que amb els seus cellers i la seva feina donen vida a la DO Montsant", arriba de nou ara "per dinamitzar aquests dies de confinament mitjançant tastos de vins", segons s'ha exposat en un comunicat. Cada setmana, un dels cellers Montsant explicarà el seu projecte vinícola a través d’un dels seus vins.

Els primers a fer-ho seran Acústic Celler i Celler Vendrell Rived, elaboradors dels dos vins escollits com a vins institucionals per representar la DO Montsant al llarg de tot aquest darrer any: 'Acústic Blanc 2017', d’Acústic Celler, i 'L’Alleu Negre 2017', del Celler Vendrell Rived. Aquests tastos es publicaran setmanalment a les xarxes socials de la DO Montsant, i estaran acompanyats també d’una campanya visual, amb fotografies d’algunes de les persones que representen el dia a dia, com ara propietaris, enòlegs, viticultors, treballadors, i socis.

'Trivial Montsant'

Entre les diferents activitats que la DO Montsant té en marxa també des que va arrencar l’estat d’alarma i tothom va quedar confinat a casa seva hi ha el 'Trivial Montsant'. És un joc de preguntes a xarxes "que busca incidir en la curiositat del consumidor, convidant-lo a conèixer una mica més sobre la DO Montsant, els seus estudis, o la història de la zona de producció", s'ha indicat. El joc, que es pot seguir als perfils a xarxes de la DO Montsant, "està tenint una molt bona acollida entre els seus seguidors qui, amb una alta participació, estan demostrant també un alt grau de coneixement sobre la DO Montsant".

Pel que fa a les accions de futur, des de la DO Montsant s'ha subratllat que es treballa "intensament també aquests dies per minimitzar el màxim possible l’impacte de la crisi de la Covid-19 sobre els seus cellers i viticultors". En aquest sentit, i més enllà de les mesures amb les quals es treballa en col·laboració amb els sectors socioeconòmics de la comarca, des de la DO Montsant s'ha fet una crida al consumidor "perquè aposti pels productes de proximitat", Així, "el client pot ajudar a reactivar l’economia local en un moment clau per a la supervivència amb garanties d’un sector com el vinícola que, a la zona de la DO Montsant, té un pes molt important", s'ha conclòs.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges