Més de trenta comerços de la ciutat posaran a la venda tiquets a un preu de 18 euros que inclouran la gorra de la campanya i una entrada a PortAventura. A diferència dels darrers dos anys, les gorres no es lliuraran fins al moment de canviar el tiquet a les guixetes del parc. El motiu d'aquest canvi, segons Javaloy, és que a causa de la inauguració de la delegació d'AFANOC a Lleida s'han esgotat les existències fins a la següent remesa de producció.
Posa't la gorra és una campanya de sensibilització del càncer infantil que compleix aquest any la seva 12a edició. En aquest sentit, els fons recaptats per la campanya aniran destinats al manteniment de la Casa dels Xuklis, un espai situat a prop de l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona, on s'acull a nens i familiars de nens amb càncer que s'han de desplaçar fins a la Ciutat Comtal per a rebre tractament.
Actuacions, tallers i activitats
La plaça de la Xina de Port Aventura serà el punt neuràlgic de la festa, que durarà fins al migdia. En aquest espai s'hi ubicarà l'escenari i els diversos tallers que s'oferiran pels infants i adolescents. Elena Gadel i Pedro Pardo, jurats del programa de TV3 'Oh Happy day', seran els presentadors de les actuacions. Enguany, hi participaran els grups músicals Deu de Veu, Bandarra Street Orkestra, Sons de la Cossetania, la Colla Gegantera de Reus i l'Àliga de Tarragona.
Custo Dalmau, dissenyador de la gorra de 2015
Des de l'edició de 2013, la campanya Posa't la gorra ha rebut la col·laboració de dissenyadors de renom. L'any passat l'encarregat del disseny va ser Jordi Labanda. La gorra d'enguany l'ha dissenyada l'empresa Kukuxumusu, i el proper any l'encarregat serà Custo Dalmau.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics