Dilluns, 06 de Maig de 2024

Augmenten les atencions presencials i telemàtiques d'Aigües de Reus

Creixen un 15,51% les gestions realitzades al Servei d'Atenció al Ciutadà

23 de Maig de 2023, per E. R.
  • Una usuària a l'oficina d'Aigües de Reus

    Cedida

Les gestions realitzades davant el Servei d'Atenció al Ciutadà d'Aigües de Reus han incrementat un 15,51% el primer trimestre de 2023 en relació amb el mateix període de 2022. Són una mitjana de 113 gestions diàries (7.334 en total) i mostren un augment progressiu de les gestions telemàtiques, malgrat que les atencions presencials també s'han incrementat.

 

Les gestions telemàtiques i presencials creixen des del 2022

Les dades de 2022 ja van confirmar aquesta realitat paral·lela, amb un 51,17% de les gestions telemàtiques i un 48,83% fetes presencialment a les oficines centrals d'Aigües de Reus. En aquesta mateixa línia, el primer trimestre mostra que les gestions no presencials creixen en un 8,38% alhora que també ho fan les presencials, en un 19,47%. Aquest increment dels tràmits presencials no es produïa des de la declaració de la pandèmia de Covid.

Un dels factors que ha agilitzat els tràmits presencials ha estat la instal·lació del caixer d'autopagament a les oficines d'Aigües de Reus, amb 1.456 operacions entre gener i març. Aquest caixer automàtic permet fer els pagaments de les factures amb targeta de crèdit o en efectiu, un fet que no requereix cita prèvia i que pot fer-se a través d'un codi de barres que es facilita als usuaris un cop són a l'oficina.

 

Es registren més de 1.200 contractes els primers tres mesos de l'any

Pel que fa a nous contractes, se n'han registrat 1.227 durant el primer trimestre, sent un 10,84% més que els tres primers mesos de l'any passat. Respecte al nombre d'operacions de signatures electròniques gestionades en aquest període, han estat 915 operacions, és a dir, vora 30 signatures diàries. El procediment de signatura electrònic –posat en marxa aquest any– facilita la recollida de la signatura dels documents corresponents a les gestions dels clients, ja sigui per als tràmits presencials com no presencials.

El nombre de trucades ateses des del servei telefònic ha estat de 5.108, unes 78 diàries, què és una xifra similar a l'any anterior. Per millorar en efectivitat en les cites prèvies presencials, es realitzen trucades prèvies a la cita als usuaris i usuàries, on se'ls informa de forma personalitzada la documentació que cal tenir preparada per al tràmit sol·licitat. De totes maneres, es manté el servei d'atenció presencial havent acordat una cita prèvia, necessària per a tràmits com nous contractes, canvis de nom, baixes de subministrament, etc.

Etiquetes: 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges