Dimecres, 02 de Desembre de 2020

El comerç de Valls se suma a la campanya 'Tot Queda a Casa' de Reus i Tarragona

Coincidint amb la Setmana del Comerç, del 25 al 31 de març, les tres ciutats organtizaran un calendari conjunt de conferències, debats i activitats per millorar la formació del sector

20 de Març de 2019, per Josep Cartanyà / Infocamp.cat
  • Representants de les entitats de comerciants i dels ajuntaments de Valls, Tarragona i Reus han presentat la campanya 'Tot Queda a Casa'

    Josep Cartanyà

Del 25 al 31 de març, coincidint amb la Setmana del Comerç de Catalunya, se celebrarà la tercera edició de la iniciativa conjunta 'Tot Queda a Casa', organitzada per les entitats comercials d'El Tomb de Reus i la Via T de Tarragona, a la qual aquest any s'hi ha sumat Comerç de Valls. Aquest dimecres s'ha presentat a Valls el calendari d'actes que enguany donen més rellevància a la formació dels professionals del sector del comerç: "Aquest any hem fet un canvi de rumb i s'han focalitzat les accions dirigides als professional, entre altres coses, per garantir la qualiat del producte", tal i com ha explicat la presidenta d'El Tomb de Reus, Gemma Molner.

L'altra novetat important d'aquesta edició ha estat la incorporació de Valls a aquesta iniciativa conjunta, a través de la seva entitat dinamitzadora -Comerç de Valls-, que s'uneix amb la voluntat de promocionar el comerç de forma conjunta amb Reus i Tarragona, que posen en valor la bona predisposició a fomentar la potencialitat del territori. La tercera novetat és que es dedicaran unes sessions específiques adreçades al sector de la restauració.

Un any més, les tres entitats de comerciants han rebut el suport de les respectives administracions. La regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha destacat que la suma de Valls "vol dir que estem treballant en la bona direcció", a l'hora de potenciar el comerç "insuperable" del territori. Per la seva banda, la consellera de Comerç de Tarragona, Elvira Ferrando, ha remarcat la importància de fomentar la formació entre el propi sector: "Hem de saber vendre, no només despatxar". L'amfitrió de la trobada, el regidor de Comerç de Valls, Òscar Peris, ha posat l'accent en "la necessitat del comerç local d'innovar i adaptar-se als hàbits dels consumidors que han canviat amb els anys".

Peris també s'ha mostrat confiat en què una persona pot trobar l'oferta comercial, de restauració i turística fent un tomb per les tres ciutats. El president de la Via T de Tarrragona, Salvador Minguella, també ha destacat que "hem d'incorporar noves tecnologies i nous sistemes de venda entre els nostres clients" i, per això, "ens hem de formar i no esperar que el client ens vingui a casa", ha afegit. Per la seva part, la presidenta de Comerç de Valls, Carme Sendra, s'ha mostrat satisfeta de les sinèrgies sorgides amb les altres entitats de comerciants a propòsit del 'Tot Queda a Casa', i s'ha mostrat favorable a donar un pas més i trobar noves col·laboracions durant l'any.

Des de les tres ciutats es portaran a terme un cicle de conferències, xerrades, col·loquis i tallers de temàtiques d'actualitat i d’interès per a dinamitzar el sector: la llei d’APEU’s -que regularà els espais comercials "a cel obert"-, la reforma horària, l’ús de les noves tecnologies i les xarxes socials, els centres comercials, els nous perfils de clients tan el comerç com en la restauració, la motivació, la felicitat o la generació d’idees son algunes de les temàtiques que es tractaran.

La programació de les activitats previstes es pot consultar aquí. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics