Divendres, 29 de Març de 2024

Els alumnes de l'Institut-Escola Pi del Burgar tornaran a fer de paradistes al Mercat Central

06 de Juny de 2017, per Redacció
  • Imatge d'arxiu de la iniciativa 'Com anar sols per la vida'

    Cedida

Aquest dijous 8 de juny, a partir de dos quarts de 10 del matí, els alumnes del projecte 'Com anar sols per la vida', de l'Institut-Escola Pi del Burgar, vendran les verdures que han cultivat durant el curs a l'hort del centre educatiu en una parada habilitada per a l'ocasió al Mercat Central de Reus. Aquesta ja és la sisena vegada que els alumnes es converteixen en paradistes per un dia, després de la bona acollida que ha tingut la iniciativa en els cursos anteriors.

'Com anar sols per la vida' és un projecte de caràcter inclusiu que es desenvolupa amb els alumnes de Secundària amb necessitats educatives greus i permanents a l’Institut-Escola Pi del Burgar de Reus. Coordinat per una psicopedagoga i una mestra d’educació especial, el projecte té com a objectius incrementar l’autonomia en la vida diària d’aquests estudiants, fomentar la seva socialització, promoure'n el desenvolupament emocional i incrementar els seus coneixements curriculars bàsics.

Mitjançant diferents microprojectes s’ofereixen experiències directes als alumnes que impliquen tant a la resta de l’alumnat del centre com a les famílies, als mestres i a tota la comunitat.

De l’hort al mercat

En aquest cas, l'activitat s'emmarca en el microprojecte de 'L'hort' i culminarà aquest dijous 8 de juny, amb la venda de les verdures que ells mateixos han conreat. Amb l'experiència de la venda es pretén que els alumnes treballin l'expressió oral, la manipulació de monedes, les operacions de càlcul bàsiques i, sobretot, la seva inclusió social. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics