L'Agència Reus Promoció i la propietat de Cal Navàs han organitzat aquest dilluns, 25 de febrer,una visita de familiarització adreçada a personal tècnic de les oficines de turisme de la Costa Daurada i Terres de l'Ebre per tal de donar a conèixer aquests dos equipaments turístics de la ciutat. En total han assistit una trentena de persones entre gerents i tècnics, que han pogut visitar la casa Navàs, l'edifici modernista més emblemàtic de la ciutat, que recentment ha ampliat notablement els seus horaris d'obertura.
Així mateix, han visitat el Gaudí Centre, on han pogut conèixer de primera mà el nou projecte de l'espai Park Güell. La iniciativa de la casa Navàs "dona un nou impuls a l'aposta de Reus pel modernisme com a gran atractiu de promoció", han destacat fonts municipals. L'Agència dona tot el seu suport a aquesta proposta i es fa palès l'establiment de sinergies entre l'administració i el sector privat per treballar conjuntament per tal de donar a conèixer la ciutat de Reus i els seus principals atractius turístics.
Aquesta visita s'emmarca en les accions de promoció de l'Agència amb la intenció de mostrar els recursos turístics de la ciutat al col·lectiu de professionals del món de turisme per tal que aquests puguin ser prescriptors als visitants que reben a les seves destinacions turístiques. El grup ha estat atès per responsables de l'Agència Reus Promoció i de la casa Navàs, i també se'ls ha informat de l'oferta turística de la ciutat.
Per finalitzar la jornada se'ls ha obsequiat amb una degustació de Vermut de Reus.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics