La segona fase per convertir el raval de Santa Anna en una zona de vianants ja ha estat aprovada per l'Ajuntament de Reus. El projecte transformarà el tram del carrer de Santa Anna fins a la Plaça de Catalunya i el carrer de Salvador Espriu, i es preveu que les obres comencin a l'estiu.
Aquestes transformacions s'inclouen en l'estratègia Smart City i comptaran amb la instal·lació de punts wifi, pilones automatitzades amb lectura de matrícula i càmeres de vigilància. A més, es renovarà el mobiliari urbà amb la col·locació d'elements de jardineria i parklets, que són elements de fusta amb bancs i jardineres perquè els vianants puguin utilitzar com a terrasses.
Aquest projecte té l'objectiu, segons la regidora d'Urbanisme i Mobilitat, Marina Berasategui, de "donar pas als vianants, reduir la mobilitat contaminant, millorar la qualitat de vida i impulsar l'activitat econòmica i comercial de la zona". En aquesta línia, recentment s'han anunciat la creació de nous carrils bici i la posada en marxa de la prova pilot interna de la bicicleta compartida.
Les obres començaran a l'estiu i tenen un termini d'execució de quatre mesos
Amb l'objectiu d'ampliar les zones de vianants de la ciutat i complementar els carrers de Llovera i de Monterols, el raval de Santa Anna es convertirà en una illa de plataforma única fins a la plaça de Catalunya. Ara per ara, s'ha aprovat la segona fase i s'està a l'espera de la licitació de les obres, que tenen un cost de 775.000 euros i un termini d'execució de quatre mesos.Aquestes transformacions s'inclouen en l'estratègia Smart City i comptaran amb la instal·lació de punts wifi, pilones automatitzades amb lectura de matrícula i càmeres de vigilància. A més, es renovarà el mobiliari urbà amb la col·locació d'elements de jardineria i parklets, que són elements de fusta amb bancs i jardineres perquè els vianants puguin utilitzar com a terrasses.
La primera fase de les obres finalitzarà el 31 de març
Les obres de la primera fase, que han afectat el tram entre el carrer de Santa Anna i la plaça de Prim, finalitzaran aquest 31 de març i comptaven amb un pressupost de 335.000 euros. Encara queden pendents els treballs d'instal·lació del mobiliari urbà i dels elements d'Smart City.Aquest projecte té l'objectiu, segons la regidora d'Urbanisme i Mobilitat, Marina Berasategui, de "donar pas als vianants, reduir la mobilitat contaminant, millorar la qualitat de vida i impulsar l'activitat econòmica i comercial de la zona". En aquesta línia, recentment s'han anunciat la creació de nous carrils bici i la posada en marxa de la prova pilot interna de la bicicleta compartida.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics