Divendres, 29 de Març de 2024

L’Ajuntament de Reus engega el procés per completar l’organigrama tècnic directiu

19 de Febrer de 2020, per Redacció
  • Una imatge de l'Ajuntament de Reus

    Reusdigital.cat

L’Ajuntament de Reus ha publicat aquest dimecres, al Tauler virtual, les bases específiques que han de regir el procés de selecció per a la provisió dels llocs de treball de gerents coordinadors d’Organització i serveis interns; de Serveis econòmics; i de Serveis territorials. Amb aquest tràmit, s’engega el procés per completar l’organigrama tècnic directiu de la corporació. D’acord al Pla de modernització de l’Ajuntament, la configuració del nou organigrama tècnic directiu "és la conseqüència de l’aposta per canvis interns en l’organització que permeten aprofundir en una administració moderna i àgil al servei de la ciutadania, i eficient en la gestió", han exposat fonts del consistori.

La provisió dels llocs de treballs es farà pel procediment de lliure designació mitjançant selecció entre funcionaris de carrera i personal laboral fix de la pròpia corporació o d’altres administracions públiques, els quals pertanyin al grup A, subgrup A1, o bé professionals del sector privat que tinguin titulació superior (llicenciatura o grau universitari). Els tres llocs de treball tenen dependència jeràrquica del gerent de Serveis generals; i dependència funcional de l’alcaldia, els tinents d’alcalde, els regidors delegats d’àrea, i el mateix gerent de Serveis generals.

Les funcions atribuïdes als tres llocs de treball són les de desenvolupar i executar els plans d’actuació i les decisions adoptades pels òrgans de govern i la planificació i coordinació d’activitats, avaluació i proposta d’innovació i millora. L’organigrama tècnic directiu es completa amb el lloc de treball de gerent coordinador de Serveis a la persona, que té atribuïdes les mateixes funcions en matèria de serveis socials i atenció a les persones, serveis culturals, salut, ensenyament i política lingüística, joventut, serveis a la ciutadania i gent gran.

Els quatre gerents coordinadors tenen dependència jeràrquica del gerent de Serveis generals, el qual té atribuïdes les funcions de dirigir, coordinar i impulsar l'actuació de l'administració municipal en les diferents àrees, serveis i entitats dependents; impulsar i coordinar l'execució dels acords adoptats pels òrgans de govern; dirigir i coordinar l'actuació i les funcions del personal directiu municipal; i organitzar i distribuir els recursos humans, tecnològics i financers de la corporació per complir els objectius fixats pels òrgans de govern.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics