Un 90% dels usuaris d’Aigües de Reus considera “satisfactori” el servei rebut al llarg de l’any 2014, un resultat lleugerament per sobre de l’obtingut en l’enquesta relativa a 2013 (quan aquest percentatge va ser del 88,67%). Aquesta és una de les principals conclusions que es desprenen de l’enquesta que l’empresa municipal du a terme anualment entre els clients per valorar la seva satisfacció pel que fa al servei.
Alhora, l’enquesta confirma algunes de les tendències ja detectades els últims anys, com ara la bona valoració de la claredat en la factura (83%) i l’alt percentatge d’enquestats (91,7%) que diuen no saber quina és la quantitat d’aigua que consumeixen als seus domicilis.
El principal objectiu de l’enquesta és el de determinar la satisfacció general dels reusencs envers el servei, amb la intenció de tenir en compte aquestes opinions de cara a implementar millores paulatinament. Així, a la resposta “Quin és el seu grau de satisfacció general?”, un 87% dels usuaris afirma que es “satisfactori” i un 3% que és “molt satisfactori”. Aquestes dades estan en consonància amb els resultats obtinguts durant els tres anys anteriors (2011, 2012 i 2013), quan els clients domèstics que consideraven “satisfactori” o “molt satisfactori” el servei ja van ser el 90, el 85 i el 88,87%, respectivament.
La satisfacció general dels usuaris també es deixa notar en d’altres paràmetres estudiats. Un 83% dels enquestats afirma que “la factura és clara i entenedora” i un 85% valora “positivament” tant el subministrament d’aigua potable (pressió, continuïtat, etc) com “l’agilitat i l’actitud del servei d’atenció al client”.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics