Amb més de tres milions de visualitzacions acumulades i una cançó enganxosa, l'anunci del Carnet Jove del 2023 s'ha anat fent viral. Enguany, amb talent local gràcies a la participació de Gerard Moreno, un jove reusenc que va ser un dels 29 seleccionats per aparèixer a l'espot.
Cada any, per promocionar el Carnet Jove, es convoca un càsting obert als seus titulars en cinc ciutats catalanes per seleccionar les persones que apareixeran a l'anunci. Moreno, com 220 joves més, es va apuntar al procés, tot i que no tenia massa expectatives. "M'hi vaig presentar fa sis anys i no hi va haver sort", explica, "però ara m'hi vaig tornar a presentar per última vegada, perquè compliré trenta anys".
A partir d'aquí, Moreno va ser seleccionat i va participar en el càsting a Reus, en què va fer proves de ball i una entrevista personal. "No sóc ballarí professional, però m'agrada ballar i al càsting em van posar una cançó per veure com em movia", relata Moreno.
Dansa i música són els elements principals de l'anunci del 2023, que per primera vegada compta amb una cançó, interpretada per Julen i Mariona Escoda. Els dos artistes han entrat al panorama musical amb força després de donar-se a conèixer a través de les xarxes socials, en el cas del Julen, i per guanyar el programa de TV3 Eufòria, en el de la Mariona Escoda. La cançó, juntament amb el lema de la campanya, "Al teu ritme", representa la vitalitat i la diversitat dels joves.
[blockquote]«Va ser una experiència increïble perquè vaig conèixer altres joves, vaig fer amistats i és una cosa que no havia fet mai»[/blockquote]
Moreno, que ha viscut la gravació des de dins, explica que "va ser una experiència increïble, perquè vaig conèixer altres joves, vaig fer amistats i és una cosa que no havia fet mai". A l'anunci també hi apareixen altres joves del territori, concretament un noi de Valls, un altre de Cabra del Camp i una noia del Vendrell, assegura el reusenc.
L'espot del Carnet Jove és una eina promocional que cada any compta amb joves que hi participen de manera remunerada i que té l'objectiu de donar a conèixer el carnet i representar la joventut. Gerard Moreno, un reusenc apassionat per la interpretació, va aprofitar aquesta oportunitat per última vegada aconseguint ser un dels 29 seleccionats en representar la joventut a l'anunci promocional. El jove apareix al minut 0:32 amb un cubell de reciclatge verd i a partir del 0:55 amb unes ulleres de realitat virtual.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=StGwuSyNeVU[/youtube]
Moreno va ser un dels 220 participants als càstings
Cada any, per promocionar el Carnet Jove, es convoca un càsting obert als seus titulars en cinc ciutats catalanes per seleccionar les persones que apareixeran a l'anunci. Moreno, com 220 joves més, es va apuntar al procés, tot i que no tenia massa expectatives. "M'hi vaig presentar fa sis anys i no hi va haver sort", explica, "però ara m'hi vaig tornar a presentar per última vegada, perquè compliré trenta anys".
A partir d'aquí, Moreno va ser seleccionat i va participar en el càsting a Reus, en què va fer proves de ball i una entrevista personal. "No sóc ballarí professional, però m'agrada ballar i al càsting em van posar una cançó per veure com em movia", relata Moreno.
![](https://reusdigital.demo.avellanadigital.com/replaceMe/../../redaccio/arxius/imatges/202302/1200_1676538996Gerard_Moreno.jpg)
El reusenc Gerard Moreno a la gravació de l'anunci Foto: Cedida
Julen i Mariona Escoda interpreten la cançó de la campanya "Al teu ritme"
Dansa i música són els elements principals de l'anunci del 2023, que per primera vegada compta amb una cançó, interpretada per Julen i Mariona Escoda. Els dos artistes han entrat al panorama musical amb força després de donar-se a conèixer a través de les xarxes socials, en el cas del Julen, i per guanyar el programa de TV3 Eufòria, en el de la Mariona Escoda. La cançó, juntament amb el lema de la campanya, "Al teu ritme", representa la vitalitat i la diversitat dels joves.
[blockquote]«Va ser una experiència increïble perquè vaig conèixer altres joves, vaig fer amistats i és una cosa que no havia fet mai»[/blockquote]
Moreno, que ha viscut la gravació des de dins, explica que "va ser una experiència increïble, perquè vaig conèixer altres joves, vaig fer amistats i és una cosa que no havia fet mai". A l'anunci també hi apareixen altres joves del territori, concretament un noi de Valls, un altre de Cabra del Camp i una noia del Vendrell, assegura el reusenc.
L'espot del Carnet Jove és una eina promocional que cada any compta amb joves que hi participen de manera remunerada i que té l'objectiu de donar a conèixer el carnet i representar la joventut. Gerard Moreno, un reusenc apassionat per la interpretació, va aprofitar aquesta oportunitat per última vegada aconseguint ser un dels 29 seleccionats en representar la joventut a l'anunci promocional. El jove apareix al minut 0:32 amb un cubell de reciclatge verd i a partir del 0:55 amb unes ulleres de realitat virtual.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=StGwuSyNeVU[/youtube]
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics