Potenciar la cultura i segellar aliances amb el talent local. Aquests són dos dels objectius de l'empresa reusenca Vermuts Miró, que aquest dijous al vespre, ha presentat, al Círcol de Reus, la iniciativa Miró&Art. La primera activitat és la creació d'una nova ampolla d'edició limitada, Reserva Etiqueta Negra, amb una original caixa de color negra i etiqueta il·lustrada del pintor tarragoní Jaume Queralt. D'aquesta ampolla hi haurà 3.000 unitats, que es vendran, a partir del 15 de febrer, a un preu de 12,95 euros.
En l'acte celebrat al Círcol es van entregar les cinc primeres ampolles de l'edició col·leccionista a diverses personalitats i entitats. Aquests són Joan Tapias, com a creador del Museu del Vermut; Montserrat Vilella, com a representant de l'Ajuntament de Reus; Pepe Jofré, com a director general de Laboratoris Serra Pàmies; Isaac Albesa, com a gestor de Cal Massó, i Carles Tubella, en representació del Círcol de Reus.
El quadre exposat i que ha servit per adaptar l'etiqueta s'exposarà durant un parell de mesos al Museu del Vermut. Durant l'acte, a més de vermut, es va fer una degustació de plats de set restauradors locals que aposten pels productes locals. Aquests són Joan Urgellès, Espai Prioral-Arrels, Capsa Gaudí, el Círcol, Bocateria Entrebrases, Forn Sistaré, i la col·laboració especial de Paco Perez, cuiner cinc estrelles Michelin. Komkal també va participar a l'acte i els convidats es van emportar una petita ampolla de la nova etiqueta, amb uns bombons trufats de xocolata blanca amb Vermut Miró.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics