El Castell del Paborde de La Selva del Camp ha acollit aquest dissabte a la nit la Nit del Comerç del Camp de Tarragona organitzada per la Confederació d’Empresaris de Comerç i de Serveis de les Comarques Tarragonines, CECOSECT, amb l’objectiu de dinamitzar a aquest sector, donar a conèixer la seva realitat i premiar a diferents establiments per la seva trajectòria, antiguitat o iniciatives.
Una dotzena d’associacions comercials han distingit alguns dels seus comerços i la confederació ha lliurat els Premis Rafael Tatay, instituïts en reconeixement a qui fou un dels fundadors d’aquest organisme. En aquesta primera edició de la Nit del Comerç, els guardons s’han lliurat a Unió de Botiguers de Reus per la seva llarga trajectòria com a entitat comercial, a la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc pel ràpid creixement que està tenint d’ençà de la seva creació i a dues persones particulars, Carles Legaz i Agustí Figueras, per la seva dedicació al món del comerç i com a reconeixement per la tasca realitzada.
Targeta de fidelització
Pel que fa als comerços premiats per les associacions de cada municipi, han estat Olis Solçe de Mont-roig del Camp, La Botiga del Cafè de Tarragona, Fruites i Verdures Garcia Vicent de Montblanc, Antoni Sirvent de Cambrils, Queviures i Verdures Queralt de La Selva del Camp, Rosa Lucas de Reus i Tarragona Suites de Tarragona.
Durant la Nit del Comerç, s’ha presentat també la nova targeta de fidelització que es posarà en marxa molt aviat, en un mes i mig aproximadament, a totes les ciutats on la CECOSECT hi té agrupacions comercials associades. En aquest sentit, s’ha recordat que el Camp de Tarragona és una zona comercialment molt important perquè la suma de les associacions comercials que formen part de la CECOSECT, tenint en compte el nombre d’establiments que representen i els municipis que la integren, constitueix la segona àrea metropolitana de Catalunya després de la de Barcelona.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics