Divendres, 22 de Novembre de 2024

Reusdigital.cat continua creixent en audiència i es consolida com a mitjà de referència a la capital del Baix Camp i al Priorat

Les darreres dades indiquen un 3,16% d'increment d'audiència respecte l’any 2017

12 de Novembre de 2018, per Redacció
  • Gràfic comparatiu de les audiències de Reusdigital.cat entre l'1 de gener i el 8 de novembre de l'any passat i d'enguany

    Reusdigital.cat

Reusdigital.cat ha tornat a experimentar un creixement d'audiència en l’últim any i continua consolidant-se com a mitjà de comunicació de referència al Camp de Tarragona, en especial a la ciutat de Reus, al Baix Camp i al Priorat (en aquest darrer cas amb la secció Prioratdigital.cat).

En concret, les darreres dades indiquen un 3,16% d'increment d'audiència respecte l’any 2017.  Amb un promig d'uns 3.500 lectors diaris de dilluns a divendres, Reusdigital.cat s'ha fet un lloc preeminent entre la ciutadania a l'hora d'informar-se. L'aposta per un periodisme de qualitat en l'àmbit digital fa que aquest mitjà sigui percebut com la millor eina per aprofundir en l'actualitat i obtenir-ne una visió crítica i documentada, més enllà de representar un simple canal per assabentar-se de les darreres notícies. D'aquesta manera, i en el període comprès entre l'1 de gener i el 8 de novembre d'enguany, el mitjà ha fregat el 400.000 usuaris (se n'han registrat 399.352), mentre que l'any passat en van ser 387.113 usuaris.

En l'any que commemora el seu 10è aniversari, l'equip de Reusdigital.cat ha rebut amb satisfacció aquestes dades i les interpreta com un aval a l'aposta pel periodisme local fet des del rigor i la professionalitat, així com un estímul per continuar millorant el producte de la mà dels seus lectors i subscriptors.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics