Josep Andreu ha exposat que l'objectiu d'acollir un esdeveniment d'aquestes característiques és clar, amb la promoció del Moll de la Química "lligat amb la nostra estratègia de projecció internacional" com a eix central. Els assistents a la trobada, a més, podran visitar totes les instal·lacions del port, per conèixer-les "de primera mà", a l'espera que això "vagi donant els seus fruits" i pugui, en un futur, portar inversió internacional a la infraestructura.
Els participants al TankBank -molts espanyols, però també anglesos, alemanys, americans, holandesos o australians- "s'estan emportant informació de Tarragona, del port...", ha explicat. "Tot això és una projecció molt positiva del nostre territori", ha celebrat.
El president ha dit que no treballen amb cap calendari de cara a aconseguir un 100% d'ocupació al Moll de la Química, però ha assegurat que estan "contents" amb les converses que tenen amb diverses empreses per instal·lar-se al territori, a més de valorar molt positivament l'esforç d'especialització de productes que ha fet el polígon petroquímic. "El Moll de la Química creixerà si creix el polígon petroquímic", ha sentenciat Andreu. A hores d'ara encara hi ha lliures dos terços del terreny.
El president de TankBank, Tony Quinn, per la seva banda, ha relatat que sempre organitzen la trobada en els llocs del món que pensen que són "estratègics pel futur del negoci". Així, després d'un any i mig de treball, han portat TankBank a Tarragona perquè "veiem un gran potencial en aquest lloc". "Hi ha un centenar de persones, caps de negoci de tot el món, que han vingut per trobar-se, parlar i discutir el creixement del negoci a Tarragona i també a Espanya", ha declarat.
Quinn ha manifestat que "tenim les millors empreses, les millors persones, ponències excel·lents organitzades pel port i ChemMed, per empènyer d'una manera espectacular el procés per fer créixer el negoci en aquesta àrea". Entre les potencialitats de Tarragona ha destacat el fet que hi ha espai disponible i bones infraestructures. Un fet que ha comparat amb altres ports europeus, com el de Rotterdam, que està ple i no pot créixer més.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics