El Tomb de Reus, entitat organitzadora de la campanya ‘Les Botigues al Carrer’, fa un balanç “positiu” de l’última edició que ha finalitzat aquest dissabte.
Segons els organitzadors, des del primer dia hi ha hagut “una bona afluència de gent i la bona climatologia ha animat als visitants a passejar i comprar pels carrers del centre de la ciutat”. El Tomb de Reus atribueix l'èxit d'aquesta edició a la consolidació de la iniciativa comercial i a la seva difusió a través de diversos suports.
Pel que fa al perfil del client, l’associació comercial apunta que entre un 70 i 80% ha estat de proximitat, mentre que la resta han estat turistes i visitants.
A partir d’aquest dilluns, els clients podran trobar tant als aparadors com a l'interior dels establiments d'El Tomb de Reus, les col·leccions, productes i serveis de la nova temporada, que conviuran amb petits racons en els que encara s'hi podran trobar grans oportunitats en ofertes i promocions de finals d'estiu.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics