Tècnics de la regidoria d'Empresa i Ocupació de l'Ajuntament de Reus visitaran, a partir del febrer, uns 400 establiments dels passejos de Prim i de Sunyer, i de l'entorn de Mare Molas, per "posar-se a disposició" dels botiguers. Tot plegat, en el marc d'una campanya amb la qual l'administració local vol mostrar-se "més propera" als comerciants, i que aquests coneguin tots els serveis i les accions (tràmits, ajuts i subvencions i altres) que s'impulsen des del consistori i dels quals es poden beneficiar.
Acompanyat de botiguers que han col·laborat en les imatges de la campanya, així com de representants de les associacions comercials, el regidor Carles Prats ha assenyalat que "de vegades, el comerç percep que l'administració és llunyana". La voluntat, doncs, és que les visites serveixin per donar a conèixer als emprenedors tot el que l'ajuntament fa per a aquest sector d'activitat econòmica.
Amb el nom Bon dia, què li convé?, la campanya creativa proposa "invertir els rols" habituals de la relació entre el botiguer i el seu client. D'aquesta manera, qui despatxa és l'Ajuntament de Reus, i qui exposa què vol és el comerç. Durant les visites, que es faran a partir del mes de febrer (i que s'allargaran "dos mesos, tres, com a màxim"), els tècnics de la regidoria lliuraran un capseta on hi ha material informatiu i de marxandatge.
En aquesta primera fase s'ha optat per començar pels passejos i per l'entorn del carrer de la Mare Molas "per anar més enllà del centre i del nucli antic" de Reus, segons Prats. Aquest ha apuntat que desitja que una iniciativa com aquesta "tingui continuïtat en futurs mandats".
Acompanyat de botiguers que han col·laborat en les imatges de la campanya, així com de representants de les associacions comercials, el regidor Carles Prats ha assenyalat que "de vegades, el comerç percep que l'administració és llunyana". La voluntat, doncs, és que les visites serveixin per donar a conèixer als emprenedors tot el que l'ajuntament fa per a aquest sector d'activitat econòmica.
Un projecte de futur, per a Prats
Amb el nom Bon dia, què li convé?, la campanya creativa proposa "invertir els rols" habituals de la relació entre el botiguer i el seu client. D'aquesta manera, qui despatxa és l'Ajuntament de Reus, i qui exposa què vol és el comerç. Durant les visites, que es faran a partir del mes de febrer (i que s'allargaran "dos mesos, tres, com a màxim"), els tècnics de la regidoria lliuraran un capseta on hi ha material informatiu i de marxandatge.
En aquesta primera fase s'ha optat per començar pels passejos i per l'entorn del carrer de la Mare Molas "per anar més enllà del centre i del nucli antic" de Reus, segons Prats. Aquest ha apuntat que desitja que una iniciativa com aquesta "tingui continuïtat en futurs mandats".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics