Dimecres, 16 d'Octubre de 2024

Kiko Solà: 'Enguany potenciarem el nou departament Corporate adreçat a grans empreses'

16 de Febrer de 2017, per Redacció
  • Kike Solà

    Cedida

Kiko Solà és un dels homes de Ferreson que coneixerem al llarg de les properes setmanes, tot parlant de Fabroker Corredoria d’Assegurances i els responsables de les seves àrees. El Kiko és Director Tècnic d’aquesta empresa, el seu responsable jurídic i accionista. Amb ell conversem per saber què ens espera els propers mesos amb aquesta campanya que parla de nous objectius, grans reptes i molta il·lusió per seguir creixent. 

Kiko, amb la teva presència Fabroker.eu disposa d’un advocat a l’empresa, un fet gens habitual a les corredories i que us dona un plus més d’atenció al client.

És una part que porto pràcticament de forma directa i que ens dona certs avantatges. Diríem que és un valor que podem oferir a la nostra clientela i que considerem que, en aquests moments, és molt vàlid. El servei jurídic el prestem quan el client ens demana algun tipus d’assessorament vinculat als seus contractes d’assegurances o en aquells casos concrets de Responsabilitat Civil Professional on els col·legis professionals ens demanden articles o xerrades.

Amb tot el ventall de serveis que oferiu a Fabroker.eu, us faltava consolidar l’àrea de Corporate Grans Clients que ara heu posat en marxa amb la incorporació de l’Enric Gil. A què respon aquesta aposta?

Nosaltres, històricament, hem donat servei a particulars, a col·lectius, associacions professionals o corporacions, com per exemple el Port de Tarragona on actualment som els mediadors d’assegurances, i hem tingut a la nostra cartera empreses mitjanes o grans, com el grup hoteler Estival Group. Però ens faltava fomentar més aquest perfil d’empreses de tipus mig-alt, de manera que amb l’arribada de gent nova a la nostra empresa, procedents en alguns casos de corredories internacionals, tenim accés a aquest tipus d’empreses. La nostra voluntat és millorar el servei que ja oferíem a empreses mitjanes i arribar a aquelles més grans oferint el servei Fabroker Corporate a través de les noves incorporacions perquè amb elles, ens ho podem permetre.

D’alguna manera, posant els fonaments a l’àrea de Corporate, abasteu quasi tot el mercat...

Tenim clar que hi haurà unes empreses d’un certa mida a què ens serà molt complicat accedir, perquè és un terreny només de corredories internacionals, però som conscients que tenim a l’abast empreses grans de la província a través del Corporate que hem creat.

Quins altres objectius us heu marcat per aquest any 2017 i a mig termini?

Nosaltres sempre ens marquem l’objectiu d’anar creixent i per tant, volem seguir en aquesta línia. Ho fem a través de les nostres oficines de Sant Pere i Sant Pau, Ponent, Reus i alguna més que pot arribar. També amb els nostres socis de l'automoció, recentment hem incorporat una persona per l'àrea de Penedès Garraf i, seguim augmentant, com sempre, la xarxa de col·laboradors que avui ja abasta més de la meitat de Catalunya. També tenim perspectives de creixement en el camp de la Responsabilitat Civil Professional entrant en noves professions i segments. Òbviament aquest any ens il·lusiona especialment el departament de Corporate Grans Empreses i això passa per dirigir-nos a aquelles empreses a què encara no hem arribat o que encara no ens coneixen. Hi ha un molt bon parc empresarial a la província al qual podem donar un bon servei amb els recursos que disposem i la gent experimentada que treballa a Fabroker, a més les noves incorporacions, l’Enric i la Belén de Corporate, si sumes la seva experiència, entre els dos passes dels 50 anys de gestió asseguradora activa per a grans empreses, deixa’m presumir, això avui a la província no ho pot dir ningú més.

Com a novetats hi ha la creació del departament de Corporate i el naixement d’una campanya anomenada 'Els Homes de Ferreson'. Parla’ns d’aquesta campanya.

Si hi ha algun factor que ens caracteritza a Fabroker.eu és, des de sempre, la il·lusió. Aquesta empresa s’ha fet gran a base d’acomplir objectius que no sempre han estat propers, però que s’han assolit amb ganes. Per tant, aquesta campanya té un caràcter molt desenfadat i és fruit de la il·lusió que ens fa haver ampliat l’equip i de l’aposta per donar a Fabroker una embranzida que volem estendre a tot el territori mostrant les nostres cares i la nostra realitat.

Els homes de Ferreson és, per dir-ho ras i curt, el resultat de reestructurar el nostre equip humà dedicat a les empreses per enfortir-nos en aquest àmbit incorporant el millor professional del sector assegurador en la branca empresarial, un gran personatge. Tot plegat, fa que sumem i la nostra suma es tradueix en un gran salt qualitatiu dels serveis que oferim als nostres clients.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges