L'11a edició de la Mostra de Vi i Gastronomia Cambrils, entrada al País del Vi ha tingut 40.000 visitants, amb 11.500 copes venudes i 75.258 consumicions realitzades en quatre dies i mig. L'alcalde, Oliver Klein, i la gerent del Patronat de Turisme, Amèlia Rico, han fet balanç de les xifres i s'han mostrat satisfets per l'èxit d'una fira consolidada que ha batut rècords d'afluència i de transaccions econòmiques.
L'alcalde de Cambrils ha destacat que "aquest pont del Pilar Cambrils va ser la tercera destinació de costa més triada de Catalunya segons el rànquing de Destinia" i ha fet valer "els esdeveniments que fan que Cambrils sigui una ciutat dinàmica, divertida i amb propostes alternatives d'oci".
Pel que fa a l'11a edició de la mostra de vi i gastronomia, Klein ha recordat que "un dels trets diferencials i la clau de l'èxit de l'esdeveniment és la unió dels vins del territori amb la gastronomia dels restaurants cambrilencs, l'ambient familiar, la proximitat entre visitants i expositors, i un programa d'activitats complementàries que, com a novetat, enguany ha comptat amb el mercat La Sardineta de l'Associació d'Artesans de Cambrils".
Per la seva part, la gerent del Patronat a repassat les xifres d'aquesta edició i ha constatat que "la fira s'ha convertit en un reclam turístic de referència".
Durant els quatre dies i mig de fira han passat pel parc del Pescador al voltant de 40.000 persones (10.000 més que el 2019), que han comprat 11.500 copes (4.500 més) i han realitzat 75.258 consumicions entre Glups (tastos de vi) i Nyams (tapes).
Les principals procedències de les persones visitants són Cambrils, les demarcacions de Tarragona i Lleida, Saragossa, Logroño i, a nivell internacional, França, Bèlgica, Suècia i Alemanya. La fira ha comptat amb un total de 46 casetes i carpes i 48 empreses expositores (26 cellers, dues vinacoteques, 12 restaurants i establiments d'alimentació i vuit d'artesania).
L'alcalde de Cambrils ha destacat que "aquest pont del Pilar Cambrils va ser la tercera destinació de costa més triada de Catalunya segons el rànquing de Destinia" i ha fet valer "els esdeveniments que fan que Cambrils sigui una ciutat dinàmica, divertida i amb propostes alternatives d'oci".
Pel que fa a l'11a edició de la mostra de vi i gastronomia, Klein ha recordat que "un dels trets diferencials i la clau de l'èxit de l'esdeveniment és la unió dels vins del territori amb la gastronomia dels restaurants cambrilencs, l'ambient familiar, la proximitat entre visitants i expositors, i un programa d'activitats complementàries que, com a novetat, enguany ha comptat amb el mercat La Sardineta de l'Associació d'Artesans de Cambrils".
Per la seva part, la gerent del Patronat a repassat les xifres d'aquesta edició i ha constatat que "la fira s'ha convertit en un reclam turístic de referència".
Durant els quatre dies i mig de fira han passat pel parc del Pescador al voltant de 40.000 persones (10.000 més que el 2019), que han comprat 11.500 copes (4.500 més) i han realitzat 75.258 consumicions entre Glups (tastos de vi) i Nyams (tapes).
Les principals procedències de les persones visitants són Cambrils, les demarcacions de Tarragona i Lleida, Saragossa, Logroño i, a nivell internacional, França, Bèlgica, Suècia i Alemanya. La fira ha comptat amb un total de 46 casetes i carpes i 48 empreses expositores (26 cellers, dues vinacoteques, 12 restaurants i establiments d'alimentació i vuit d'artesania).
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics